:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
نرخ هر گرم 18 به 889 هزار رسید

افزایش قیمت سکه و ثبات نرخ ارز در صرافی ها

بهای اونس جهانی به یک هزار و ۷۷۱ دلار کاهش یافت.هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به قیمت ۹ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان فروخته شد
کد خبر: ۱۵۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
اقتصاد گردان - دلار در صرافی‌های بانکی روز پنج‌شنبه در مقایسه با روز معاملاتی گذشته ثبات داشت و به بهای ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته شد.نرخ خرید هر دلار در تابلوی صرافی‌های بانکی ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان و فروش ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان بود که با ثبات قیمت همراه بود. قیمت خرید و فروش یورو ثابت بود، بر این اساس، نرخ خرید هر یورو ۲۱ هزار تومان و نرخ فروش آن ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان شد.
میانگین بهای فروش هر یورو در روز معاملاتی گذشته در سامانه سنا ۲۱ هزار و ۲۴۰ تومان و هر دلار ۱۹ هزار و ۱۶ تومان اعلام شده است. همچنین هر حواله دلار در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته ۱۶ هزار و ۴۵۳ تومان، حواله یورو نیز ۱۹ هزار و ۲۸۶ تومان به فروش رسید.
بهای اونس جهانی به یک هزار و ۷۷۱ دلار کاهش یافت.هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به قیمت ۹ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان فروخته شد.قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با نرخ هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.همچنین نیم سکه چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۸۸۹ هزار و ۱۰۰ تومان و هر مثقال طلا نیز سه میلیون و ۸۵۱ هزار تومان به فروش رسید.