:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

برپایی جشنواره دوم سامانه همراه بانک ملت با ۲۶ میلیارد ریال جوایز نقدی

جشنواره دوم سامانه همراه بانک ملت با هدف استمرار در ایجاد انگیزه در مشتریان فعال این سامانه و همچنین جذب مشتریان بالقوه جدید شروع شد.
کد خبر: ۱۵۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، جشنواره دوم سامانه همراه بانک از اول تیرماه شروع شده است و تا پایان آذرماه سال جاری به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت.
تغییرات مربوط به جشنواره دوم سامانه بدون تغییر در شماره نسخه یعنی سیستم عامل اندروید: ۱.۲.۳ و سیستم عاملiOS: ۱.۱.۳اعمال شده است؛ بدین معنا که نیاز به نصب نسخه جدید ازسوی کاربر  نخواهد بود.
یک جایزه ویژه نقدی به ارزش یک میلیارد ریال در پایان جشنواره و ۵۰۰ جایزه نقدی خرید تلفن همراه هوشمند هریک به ارزش ۵۰ میلیون ریال به عنوان جوایز این جشنواره تعیین شده است.
بر اساس این گزارش، قرعه‌کشی جایزه نقدی خرید تلفن همراه هوشمند به صورت ماهیانه و در پایان هر ماه(هر ماه ۱۰۰ برنده) برگزار خواهد شد.
بر این اساس، هر مشتری تنها یکبار مشمول دریافت جایزه نقدی برای خرید تلفن همراه هوشمند خواهد شد و در صورتی که یک مشتری در هر مرحله مشمول دریافت این جایزه شد در مراحل بعد در صورت احراز شرایط نیز، از لیست برندگان حذف خواهد شد و فقط می تواند از امکان دریافت جایزه ویژه یک میلیارد ریالی برخوردار باشد.

روش‌های کسب امتیاز:
۱۰ امتیاز مطالعه و تایید شرایط جشنواره
۲۰ امتیاز انتقال وجه داخلی( ملت به ملت)‏- تا سقف ۱۰۰ امتیاز در روز
۷۰ امتیاز انتقال وجه شتابی( کارت به کارت)
۳۰ امتیاز پرداخت قبوض
۵ امتیاز به ازای هر ۱۰.۰۰۰ ریال خرید شارژ عادی سیم کارت اعتباری
۵ امتیاز به ازای هر ۱۰.۰۰۰ ریال خرید شارژ برخط سیم کارت اعتباری‏/ بسته اینترنتی
۱۰ امتیاز صدور ملت کارت متمرکز(پس از تحویل کارت)
۷۰ امتیاز اتصال حساب‌های فرعی به کارت