:
كمينه:۲۴°
بیشینه:۳۴°
به‌روز شده در: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه این میادین و خدماتی که ارایه می‌دهند با زندگی روزانه مردم پیوند خورده است، گفت: سازمان مدیریت میادین در دوران اوج گسترش ویروس کرونا از نقش حیاتی تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز شهروندان برخوردار بود.
کد خبر: ۱۵۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
اقتصادگردان- اسحاق بهادری با استناد به اختلاف ۴۰ درصدی قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به قیمت‌های سطح شهر، افزود: سازمان مدیریت میادین در حمایت از اقشار کم‌برخوردار و تامین اقلام مورد نیاز یک سفره ساده برای آنها با حداقل قیمت ممکن، موفق بوده است. وی با بیان اینکه موضوعات کارگری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، از جدی‌ترین مسائل مطرح این سازمان در حوزه منابع انسانی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: نیروی انسانی یک ابزار نیست و نباید به آن نگاه ابزاری داشت، چرا که نیروهای توانمند و کارآمد بیشترین نقش را در پیشبرد اهداف سازمان برخوردارند. بهادری با اشاره به مسائل و مشکلات اجتماعی و اقتصادی ناشی از گسترش ویروس کرونا برای عموم شهروندان از جمله کارکنان بخش‌های خدمات‌رسان شهرداری تهران نظیر سازمان مدیریت میادین، تصریح کرد: تلاش کردیم تا جای ممکن به آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در مجموعه مدیریت شهری کمک کنیم.  مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این نشست با اشاره به اینکه این سازمان با عرضه روزانه ۴ هزار تُن محصول، بزرگ‌ترین زنجیره توزیع مواد غذایی در سطح کشور است، گفت: میادین میوه و تره بار در سال ۹۸، بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان به سبد خرید شهروندان و اقتصاد خانواده‌های تهرانی کمک کردند. سید سعید راد با بیان اینکه زنجیره توزیع در بخشی از گرانی‌ها نظیر افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ هیچ نقشی ندارد، افزود: پاره‌ای از گرانی‌ها، ناشی از افزایش هزینه تولید است که سازمان مدیریت میادین در این بخش هیچ مسوولیتی ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: