:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
روز چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود:

اعلام جزییات عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام «سیتا»

بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین به عنوان هفتمین شرکت جدید در سال ۹۹ روز چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۵۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
اقتصادگردان- بر اساس اعلام بورس تهران، روز چهارشنبه ۱۱ تیر ماه ۹۹ تعداد یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت «سرمایه گذاری سیمان تامین» به عنوان پانصدوچهل و یکمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «سیمان، آهک و گچ» گروه و طبقه «تولید سیمان، آهک و گچ» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «سیتا» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه می شود.

سهمیه سهامداران حقیقی و حقوقی و دامنه نوسان

بر اساس این اطلاعیه در عرضه اولیه سهام «سیتا» یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی ۸۰۰ سهم و با دامنه قیمت ۱۴۹۰ تا ۱۵۷۵ تومانی هر سهم به عموم واگذار می‌شود.

«شستا» مالک ۱۰۰ درصدی «سیتا»

گفتنی است، سرمایه گذاری تامین اجتماعی «شستا» مالک ۱۰۰ درصدی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با سرمایه ۱.۱ هزار میلیارد تومانی است که بطور مستقیم و غیرمستقیم از طریق مدیریت هلدینگ سیمان فارس و خوزستان در ۱۷ شرکت سیمانی و ۱۲ شرکت غیر سیمانی سهامدار است و عملکرد آنها از جنبه های عملیاتی، مالی، فنی و بازرگانی کنترل موثر دارد.

این شرکت با استفاده از ۱۷ شرکت سیمانی طیف گسترده ای از محصولات شامل سیمان خاکستری در تیپ های مختلف از جمله تیپ یک، دو، پنج، پوزولانی، پوزولانی ویژه و انواع سیمان آمیخته را تولید می‌کند و در دو کارخانه ساوه و نیریز، سیمان سفید مرغوب تولید و به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می‌کند.

جزییات عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام و روند مالی سرمایه‌گذاری سیمان تامین