:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

نخستین سفر استانی سرپرست بیمه میهن به خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد

دکتر عبداله رحیم لوی بنیس عضو هیئت مدیره و سرپرست بیمه میهن در نخستین سفر استانی به خراسانی رضوی رفت و از سرپرستی شعبه این شرکت در مشهد بازدید و با کارکنان و شبکه فروش و همچنین با مقامات شهرداری مشهد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۵۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ دکتر رحیم لو در بازدید از سرپرستی شعبه مشهد از نزدیک در جریان فعالیت های این شعبه قرار گرفت و با کارکنان شعبه صمیمانه به گفتگو نشست و از تلاش های آنان در پیشبرد امور و اهداف شرکت قدردانی کرد.
سرپرست بیمه میهن همچنین با تشریح سیاست ها و برنامه های بیمه میهن در سالجاری، بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، شناسایی پتانسیل های بیمه ای استان و استفاده از این پتانسیل ها، جذب پرتفوی متوازن بیمه ای و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و نیز ایجاد شبکه فروش توانمند برای توسعه فروش تاکید کرد.
دیدارهای جداگانه با کارگزاری رسمی بیمه آرکا و منتخب نمایندگان بیمه
مدیرعامل کارگزاری رسمی بیمه آرکا بیمه رسان بارثاوا مجری قرارداد نظام مهندسی خراسان رضوی نیز با دکتر رحیم لو دیدار کرد و موضوع تفاهم نامه نظام مهندسی خراسان رضوی و بیمه میهن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در این نشست ابعاد مختلف تفاهم نامه منعقده و نحوه سرویس دهی به مهندسان ناظر ساختمان بررسی و راهکارهای پیشنهادی برای اجرای مطلوب آن ارائه شد.
گفتنی است بر اساس تفاهم نامه ای که سال گذشته فیمابین سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی و شرکت بیمه میهن منعقد شد، امکان صدور بیمه نامه مسئولیت مهندسین با شرایط ویژه برای مهندسان ناظر فراهم شده است.
بر اساس این گزارش، همچنین در دیدار و گفتگوی نماینده ی شبکه فروش ونمایندگان استان با دکتر رحیم لو، مسائل و مشکلات نمایندگان و شبکه فروش هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم ارایه گردید.
دیدار با مقامات شهرداری و شورای شهر مشهد
دکتر رحیم لو عضو هیئت مدیره و مدیرعامل منتخب بیمه میهن در ادامه سفر خود به خراسان رضوی، با مقامات شهرداری و اعضای شورای شهر مشهد نیز دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، فرصت های همکاری دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر لزوم توسعه همکاریها در راستای استفاده از ظرفیت های طرفین تاکید شد.