:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کریمی در پاسخ به نامه تشکل های دانشجویی:

آمادگی بازدید از هپکو را داریم، مشکلات این شرکت در سطح ملی پیگیری می شود

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای بازدید از هپکو را داریم، گفت: مشکلات این شرکت در سطح ملی پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۵۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

اقتصادگردان- علی‌اکبر کریمی با اشاره به نامه شش تشکل دانشجویی خطاب به نمایندگان مجلس حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب که توسط یکی از رسانه ها منتشر شده و اعلام درخواست این تشکل ها در این نامه جهت حضور این نمایندگان در شرکت هپکو و بازدید از مشکلات این شرکت، با تاکید بر آمادگی نمایندگان مجلس برای این بازدید اظهار کرد: اتفاق ویژه و خاصی درون شرکت نیفتاده که نیاز به بازدید باشد، با این حال آمادگی لازم برای بازدید وجود دارد.

وی تصریح کرد: بنده تمامی اتفاقات و مسائل این شرکت را بطور مستمر رصد و مشکلات و موانع پیش رو را پیگیری می‌کنم.

کریمی اظهار کرد: در سایه ارتباط متعدد و مستمر و برگزاری نشست‌ها و جلسات مکرر با مدیریت شرکت، کارکنان و اعضای شورای اسلامی کار شرکت هپکو مشکلات این واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی و برای برون رفت آن در سطح ملی و حدود اختیارات استان تصمیمات و سازوکار مناسب اندیشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه بازدیدی باید با هماهنگی مدیریت شرکت صورت گیرد، تاکید کرد: با توجه به شرایط شرکت که عملا در تعطیلی بسر می‌برد تلاش شده است که پیگیری مسائل و مشکلات آن، در سطح ملی و استانی به طور مستمر دنبال شود و همچنان تعیین تکلیف وضعیت شرکت و تحقق رونق تولید در این واحد صنعتی و رفع دغدغه کارگرانش بطور جد در دستور کار است.