:
كمينه:۵.۹۹°
بیشینه:۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
حسین‌زاده:

بهبود وضعیت معیشت مردم اولویت اصلی مجلس یازدهم است

منتخب مردم لار در مجلس بهبود وضعیت معیشت مردم را به عنوان اولویت اصلی مجلس یازدهم عنوان و اظهار کرد: همه نمایندگان مجلس یازدهم متفق‌القول اولویت کاری خود را بهبود وضعیت اقتصادی، جلوگیری از تورم و ارتقای فضای کسب و کار قرار داده‌اند.
کد خبر: ۱۵۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
اقتصادگردان- حسین حسین‌زاده اظهار کرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم همه نمایندگان متفق‌القول دو موضوع اقتصاد و فرهنگ را به عنوان اولویت‌های کاری خود قرار داده‌اند لذا ما موضوع معیشت مردم را در قالب بهتر شدن اوضاع اقتصادی، جلوگیری از تورم و بهبود فضای کسب و کار در جهت رشد و تعالی و جهش تولید در دستور کار خود قرار داده و آن را به عنوان اولویت پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قانون‌گذاری و نظارت دو وظیفه مجلس است تلاش می‌کنیم در راستای اولویت‌های تعیین شده ضمن تنقیح قوانین، قوانین جدید را برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم وضع کنیم و موانع را برداریم. یکی از این‌ها یکسان سازی حقوق‌ها و پاداش‌ها است که مستقیم بر روی معیشت خانوار تأثیر می‌گذارد.

منتخب لار در پایان گفت: علاوه بر این اولویت تعدادی از نمایندگان همچون خود بنده با داشتن تخصص دکترای نفت و ۲۰ سال سابقه کار داخلی و بین‌المللی در این حوزه به دنبال موضوع جلوگیری از خام فروشی نفت، توسعه صنایع پایین دستی و پتروشیمی و افزایش ارزش افزوده آن هستیم چون این کار اشتغال‌زایی را هم بالا می‌برد.