:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقه ساخت سکونتگاه‌های نانوپلیمری

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در مسابقه "طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان" تا ۱۷ خرداد تمدید شد.
کد خبر: ۱۵۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
اقتصادگردان- بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های نوآوری و فناوری ایران به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتر برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در فراخوان مسابقه "طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان" تا ۱۷ خردادماه جاری تمدید شد. از این رو پژوهشگران، فناوران و شرکت‏های دانش‏‌بنیان برای شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مسابقه (Ichallenge.ir) فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

این مسابقه که از سوی یکی از شرکت‌های فناور و با همکاری برنامه "آی‌چلنج" و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ستاد توسعه فناوری نانو، شهرداری منطقه ۱۹ تهران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان از اردیبهشت سال جاری آغاز شده است طی دو مرحله برگزار خواهد شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، طرح‌های دریافتی در کمیته فنی ارزیابی شده و حداکثر ۲۰ طرح به مرحله دوم راه می‌یابند. در این مرحله، به طرح برتر، مطابق با ملاحظات فنی جایزه ۳۰ میلیون ریالی اعطا می‌شود. همچنین به ۱۰ طرح برگزیده دیگر هر یک جایزه‌ای ۵ میلیون ریالی تعلق می‌گیرد.

به گزارش ستاد نانو، شرکت‌کنندگان در مرحله دوم از زمان دریافت طرح آزمون سه هفته فرصت دارند تا مستندات درخواستی را برای دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. در پایان سه شرکت‌کننده به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب می‌شوند. به نفر اول ۱۲۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۵۰ میلیون ریال اعطا می‌شود. ضمن اینکه برگزیدگان می‌توانند برای تجاری‌سازی طرح خود با حامیان مسابقه وارد مذاکره شوند.