:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
سرپرست شرکت توزیع برق هرمزگان:

شبکه توزیع برق جزیره هنگام نوسازی می‌شود

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: باتوجه به فرسودگی شبکه و تاسیسات برق‌رسانی جزیره هنگام، بهینه سازی شبکه این جزیره در اولویت این شرکت قرار گرفته و بزودی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۵۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
اقتصادگردان- "علیرضا رنجبر" در بازدید از شبکه برق‌رسانی جزیره هنگام افزود: کابل زیردریایی که برق جزیره هنگام را از قشم تامین می‌کند نیاز به اصلاحات اساسی دارد که بر این اساس طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته زیرساخت‌های آن با رویکرد کاهش تلفات و  افزایش ماندگاری شبکه طبق برنامه زمانی مشخص اجرا می‌شود.
رنجبر با اشاره به توسعه واحدهای مسکونی در این جزیره اظهار داشت: بر این اساس نیاز است سرمایه گذاری لازم در زمینه توسعه زیرساخت‌های توزیع برق در جزیره هنگام افزایش یابد.
وی در این بازدید بر استفاده از مولدهای برق در ایام تابستان بویژه در ساعات اوج مصرف تاکید کرد و اظهار داشت: آن دسته از مشتركان که دارای مصرف بالا هستند مصرف خود را در پیک شبکه به گونه ای مدیریت کنند که شبکه برق‌رسانی با اختلال مواجه نشود.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق علاوه بر بازدید از نیروگاه قدیم و دفتر اتفاقات برق جزیره هنگام بر تعامل کارکنان اتفاقات با ساکنان جزیره برای مدیریت مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف تاکید کرد.