:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

پرداخت ۱۸۰۰ مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از همکاری با بانک مهر ايران و پرداخت يك هزار و ۸۰۰ مورد تسهيلات قرض الحسنه به مددجويان ايلامي در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، قنبر موسی نژاد در دیدار با مدير شعب بانک مهر ايران در استان ايلام بيان داشت: يکي از اهداف مهم کميته امداد در برنامه ششم اين است كه پرداخت ها و خدمات اين نهاد به سمت قرض الحسنه برود تا تأثير آن در زندگي مردم بيشتر شود.
وی ادامه داد: از بدو تأسیس کمیته امداد در چهارچوب اداری اين نهاد همواره واحدي به نام «امور وام» وجود داشته و از سالهاي گذشته نيز صندوق قرض الحسنه امداد ولايت با هدف پرداخت تسهيلات قرض الحسنه راه اندازي شده که نشان دهنده اهميت پرداخت هاي قرض الحسنه اي در اين نهاد است.
موسی نژاد با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده های مددجو از برنامه هاي مهم کميته امداد است تصريح کرد: پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به جامعه هدف يکي از زمينه هاي مهم براي تحقق اين موضوع است.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با تقدیر از همکاري و تعامل خوب بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: سال گذشته ۱۶۸ ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه از طرف اين بانك به بيش از هزار و ۸۰۰ مددجوي اين نهاد پرداخت شده است.
موسی نژاد افزود: از این میزان تسهیلات ،۶۶ ميليارد ريال آن وام قرض الحسنه اشتغال و ۱۰۲ ميليارد ريال نيز تسهيلات قرض الحسنه حمايتي بوده است.