:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

آغاز همکاری سامانه بانکداری باز کبالت و فرابوم ، بهره مندی 45 فین تک از سرویس سامانه بانکداری باز کبالت بانک پارسیان

بر اساس انعقاد قرارداد همکاری سامانه بانکداری باز کبالت بانک پارسیان و فرابوم، سامانه بانکداری باز کبالت قادرخواهد بود، سرویس‌های 18 بانک کشور را در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار دهد و از سوی دیگر، سرویس‌های بانک پارسیان را علاوه بر بستر کبالت از طریق بستر فرابوم در اختیار سایر شرکت‌ها قرار دهد.
کد خبر: ۱۵۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
اقتصادگردان- هم اکنون مشتریان با توجه به بستر ایجادشده و توسعه سرویس‌های قابل فراخوانی می‌توانند از خدمات متعددی مانند سرویس‌های مبتنی برحساب از قبیل انتقال وجه، برداشت مستقیم، صورتحساب و همچنین سرویس‌های پرداخت از جمله پرداخت قبوض و خرید شارژ و... بهره مند شده و با رعایت الزامات قانونی و امنیتی از طریق سامانه و نرم‌افزارهای موبایلی، استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی، سهولت منحصربه فردی در بهره‌مندی از خدمات بانکی را تجربه نمایند.
شایان ذکر است؛ بانک‌های ارائه‌دهنده سرویس در بستر فرابوم؛ بانک‌های صادرات، ملی، ملت، سپه، تجارت، سامان، اقتصادنوین، انصار، پست‌بانک، شهر، صنعت و معدن، قرض‌الحسنه مهرایران، مهراقتصاد، ایران‌زمین، سرمایه، دی، حکمت ایرانیان و موسسه اعتباری توسعه می‌باشند.
گفتنی است؛ در راستای توسعه بانکداری باز و ارائه خدمات متنوع بانکی و غیربانکی، سامانه کبالت درنظر دارد پوشش سرویس‌های بانکی خود را توسعه داده و از خدمات سایر بوم‌ها و بانک‌ها تا پایان سال 1399 بهره گیرد. همچنین توسعه سرویس‌های ویژه مالی و غیرمالی از برنامه‌های توسعه‌ای سامانه کبالت می باشد.
سامانه بانکداری باز کبالت که به تازگی2ساله شده است، با حمایت مدیرعامل و معاونت فناوری‌های نوین مالی واطلاعاتی بانک پارسیان، توسط شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین راه‌اندازی شد و در حال حاضر بیش از 45 فین‌تک در محیط عملیاتی و تستی، از سرویس های بانک پارسیان بهره می‌برند.