:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

خرید آسان سهام دولت در بانک‌ها از درگاه‌های بانک تجارت

بانک تجارت ساده‌ترین روش‌های ممکن را برای پذیره‌نویسی باقیمانده سهام دولت در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین که با تخفیف بیست درصدی از سوی دولت عرضه می‌گردد فراهم کرده است، بر این اساس هموطنان می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه از طریق درگاه‌های غیرحضوری بانک تجارت اقدام کنند
کد خبر: ۱۵۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
اقتصاد گردان - بانک تجارت برای راحتی و حفظ سلامتی شهروندان به سبب شیوع بیماری کرونا با ایجاد درگاه‌های پرداخت غیرحضوری شامل پایگاه اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir، اینترنت بانک، همراه بانک، اپلیکیشن‌های ست و پات و همچنین حضوری از طریق شعب بانک تجارت، امکان پذیره‌نویسی سهام دولت در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را بدون نیاز به کدبورسی و تنها با کدملی از طریق صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله فراهم کرده است.

متقاضیان می‌توانند حداکثر تا ساعت 24 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نسبت به ثبت نام اقدام کنند. حداقل مبلغ پذیره‌نویسی برای هر شخص حقیقی 100 هزار ریال و حداکثر 20 میلیون ریال قابل انجام است. جنس این سرمایه‌گذاری با توجه به عدم محدودیت سنی، فرصت سرمایه‌گذاری بلندمدت برای فرزندان را نیز فراهم کرده است. قیمت هر واحد سرمایه‌گذاری مبلغ 100 هزار ریال در نظرگرفته شده است و وجوه واریزی باید مضربی از این عدد باشد.

از مزایای این خرید، بهره‌مندی هموطنان از تخفیف 20درصدی پذیره نویسی اولیه است. ضمن آنکه شرایط فعلی حاکم بر بازار سرمایه و قیمت فعلی سهام عرضه شده در این صندوق نشان از فرصتی بهتر برای سرمایه‌گذاران دارد. تمامی متقاضیان اعم از مشتریان بانک و یا سایر هموطنان می‌توانند با ورود حداقل اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، نام پدر، کدپستی، شماره تلفن همراه و شماره شبای بانکی فرد پرداخت‌کننده در این سامانه ثبت نام کنند. متقاضیان برای انجام معامله این واحدها که از 2 ماه بعد از تخصیص امکان‌پذیر است، می‌توانند به تدریج و در فرصت مناسب در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد معاملاتی را مطابق رویه‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه دریافت و اقدام کنند.

حضور پرقدرت کارگزاری بانک تجارت در کنار شعب منتخبی که همچنان در حال افزایش هستند کار ثبت نام سجام و احراز هویت را نیز برای برای خریداران آسان تر کرده و هموطنان می توانند مراحل بعدی خرید و فروش خود را از طریق این کارگزاری انجام دهند.  

 تا تاریخ تهیه این خبر پذیره‌نویسی، درگاه‌ها و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله  ETF در بانک تجارت با استقبال چشمگیر هموطنان و مشتریان این بانک مواجه شده‌اند و با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی، تاکید می‌شود هرچند شعب بانک تجارت آماده پذیره‌نویسی هستند، با این حال هموطنان از طریق درگاه‌های غیرحضوری نسبت به تهیه سهم مورد نظر خود اقدام کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بانک تجارت به نشانی
www.tejaratbank.ir
مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل کنند