:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

استخدام فارغ‌التحصیل کامپیوتر و در IT مدرسه داتین

داوطلبان می‌توانند اطلاعات فردی خود را از طریق سایت داتین به نشانی DOTIN.IR برای مدرسه داتین ارسال کنند
کد خبر: ۱۵۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
اقتصاد گردان - مدرسه داتین در نظر دارد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته کامپیوتر و IT را بدون در نظر گرفتن جنسیت و سابقه‌ی کار پذیرفته و پس از کسب تجربه در یک محیط واقعی، امکان ادامه فعالیت را برای آنها فراهم کند.
این مدرسه با هدف توانمندسازی و استخدام افراد مستعد و خلاق راه‌اندازی شده‌است و به فارغ‌التحصیلان این دو رشته دانشگاهی کمک می‌کند تا علاوه بر انجام صفر تا صد یک پروژه با هم‌تیمی‌های خود مهارت و توانایی‌های فنی و ارتباطی لازم را برای ورود به دنیای واقعی کار کسب کنند.
در حال حاضر مدرسه داتین با سه عنوان شغلی برنامه‌نویسی جاوا، .NET و تحلیل‌گر و با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران ویروس کرونا به صورت آنلاین و از راه دورآغاز به کار کرده است و به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد تا زمانی را به منظور آمادگی حضور در فضای کار حرفه‌ای، صرف یادگیری و تجربه‌آموزی ‌کنند.
این افراد در صورت تأیید در فرایند جذب، وارد مدرسه داتین می‌شوند و ضمن برخورداری از حقوق و بیمه و با همراهی مربیان، خود را برای ورود به دنیای کسب‌وکار آماده می‌کنند. در نهایت، پس از تکمیل مراحل مدرسه داتین مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت قبولی در این ارزیابی به عنوان یک نیروی کار حرفه‌ای در داتین مشغول به فعالیت می‌شوند. داوطلبان می‌توانند اطلاعات فردی خود را از طریق سایت داتین به نشانی DOTIN.IR برای مدرسه داتین ارسال کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدشهاب الدین هاشمی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
سلام وخسته نباشید. من27سالمه ازیزد وعاشق کامپیوتر وساخت نرم افزارم. ولی راستشوبخواین هیچ وقت نشد ک جایی روپیداکنم و خودمو ارتقابدم. دروغ نباشه شور وشوقشو دارم تخصصی یادبگیرم. ویادگیریم درحد خونگی هستش وکارزیادی وارد نیستم. وبه خاطر مشکلات مالی وخرج خونواده نشد ک دنبالش بگردم. اگر ممکنه منو بپذیرین ازتیم شما ممنون میشم
Shahab141071@gmail.com
مدیر پایگاه یک تماس بگیر با مدرسه شاید کمک کنند تلفن از 118 بگیر