:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
عباس احسانی مدیر امور نمایشگاه های داخلی

طرح حمایت از توسعه کسب و‌کارهای نمایشگاهی تدوین شد

مدیرامور نمایشگاههای داخلی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی از نهایی شدن تدوین طرحی به منظور حمایت از توسعه کسب و کارهای نمایشگاهی کشور خبر داد
کد خبر: ۱۵۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
اقتصاد گردان -  عباس احسانی با اعلام این خبر  گفت : ادامه تحریم های ظالمانه علیه کشورمان موجب شده کسب و کارهای نمایشگاهی با تنگناهایی مواجه شوند که این تنگناها با شیوع بیماری کرونا تشدید شده است. از این رو با همکاری کارشناسان شرکت سهامی نمایشگاهها تحت نظارت مدیرعامل شرکت، از اواخر سال گذشته، با انجام مطالعات میدانی، طرحی را تدوین کرده ایم که با توجه به نهایی شدن جزيیات آن، هفته آینده برای تصویب در نشست هیأت مدیره ارائه می شود.  
مدیر امور نمایشگاههای داخلی با اشاره به اینکه در قالب این طرح، تمهیداتی برای حمایت از همه فعالان صنعت نمایشگاهی اعم از برگزارکنندگان، غرفه سازان و ارائه دهندگان خدمات وابسته اندیشیده شده است، گفت : علاوه بر این با اجرای این طرح شرکت سهامی نمایشگاهها امکان حمایت از شرکت های داخلی برای حضور در نمایشگاههای خارجی را خواهد یافت که در توسعه صادرات غیرنفتی کشور بسیار مؤثر است .
احسانی همچنین حمایت گسترده از نمایشگاههای نوپا برای توسعه و‌تبدیل شدن به نمایشگاههای بزرگ و‌ مطرح در سطح ملی و بین المللی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.