:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
​بانک صادرات ایران قدم اول برای حذف کارت‌های فیزیکی در خرید را برداشت؛

کیف پول و کدخوان الکترونیک اپلیکیشن پرداخت صاپ رونمایی شد

صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و جمعی از مسئولان بانک صادرات ایران، از کیف پول و کدخوان الکترونیک اپلیکیشن صاپ رونمایی شد.
کد خبر: ۱۵۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بانک صادرات ایران در روزهایی که شیوع ویروس کرونا نگرانی و مشکلات مختلفی را برای مردم ایجاد کرده است، گفت: همه ما باید تلاش کنیم مشکلات و انتظارات مردم در حوزه بانکداری مرتفع شود و با توسعه بانکداری الکترونیک و رونمایی از کیف پول و کدخوان الکترونیک اپلیکیشن صاپ گام اول را محکم و سنجیده برداشته‌ایم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: در این شرایط که لزوم رعایت اصول بهداشتی اهمیت خاصی پیدا کرده است، بی‌نیاز شدن هموطنان از به‌کارگیری کارت بانکی و دستگاه کارت‌خوان از طریق کیف پول و کدخوان الکترونیک صاپ می‌تواند اقدام مهمی در رفع نیاز هموطنان به شمار آید.
وی با بیان اینکه توسعه خدمات بانکداری الکترونیک یک ضرورت است، افزود: با توجه به جایگاه بانک صادرات ایران و علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بانکداری الکترونیک، هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و باید تلاش کنیم نیازهای مشتریان را پاسخ دهیم.
صیدی ادامه داد: بزودی خدمات قابل ارائه در کیف پول و کدخوان الکترونیک اپلیکیشن پرداخت افزایش و توسعه خواهد یافت. تلاش مجموعه بانک صادرات ایران بر این است که خدمات کیف پول الکترونیک در همه پایانه‌های فروشگاهی و کارت‌های بانکی عملیاتی شود و سهم این بانک در حوزه پرداخت مستقیم ارتقای بیش از پیش یابد.
گفتنی است، با رونمایی از کیف پول و کدخوان الکترونیک اپلیکیشن پرداخت صاپ امکان تراکنش و مراوده مالی سریع و آسان بدون نیاز به حضور فیزیکی کارت‌های بانکی فعال در این اپلیکیشن فراهم شد. انتقال وجه بین دارندگان کیف پول صاپ  بدون پرداخت کارمزد بانکی، پرداخت از طریق اسکن بارکد دو بعدی (QR کد) پایانه فروشگاهی در این اپلیکیشن بدون حضور فیزیکی کارت از جمله ویژگی‌های کیف پول صاپ به شمار می‌رود.
همچنین کیف پول اپلیکیشن صاپ نقش خریدار و فروشنده و یا به نوعی پرداخت‌کننده و دریافت‌کننده وجه با اختصاص یک کد پذیرندگی (QR کد) را به سهولت فراهم می‌کند.