:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

انتقاد از پیش‌دستی در بازگشایی برخی واحدهای صنفی سمنان، ضرورت دورکاری کارکنان مسن‌تر و بیمار

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای بازگشت دوسوم کارکنان ادارات به محل کار خود در هفته پیش رو، بر ضرورت تداوم دورکاری کارکنان مسن‌تر و با سابقه بیماری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۵۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

اقتصادگردان- حسن سعدالدین از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست در این گام بیشتر از نیروی انسانی جوان‌تر استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از ۲۳ فروردین، حداکثر دوسوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌بایست در محل کار خود حضور داشته باشند مدیران باید دقت داشته باشند که بانوان دارای بیماری، افراد سال‌خورده و یا افرادی که دچار بیماری هستند، همچنان دورکاری کنند.

سعدالدین از مدیران این استان خواست: اولویت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی را به افراد جوان دهند و افرادی که دارای علائم بیماری هستند، همچنان به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان بر لزوم تب‌سنجی کارمندان و کارگران ورودی جدید و در بازگشت از تعطیلات تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که بعد از اتمام تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران، طرح تب‌سنجی و غربالگری از کارمندان و کارگرانی که در محل کار خود در هفته ‌های گذشته حضور نداشتند، انجام شود.

وی با گلایه از برخی صنوف که پیش از اتمام طرح به بازگشایی واحد صنفی خود پرداختند گفت: برخی از اصناف درحالی که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای روزهای آینده هم ادامه دارد، خیلی زود به  بازگشایی مغازه و فروشگاه‌های خود اقدام کردند که این امر خلاف قانون ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس است.

سعدالدین با بیان اینکه عادی‌سازی کرونا ویروس یک دغدغه اساسی است افزود: اقشار مردم باید نسبت به شیوع این ویروس منحوس هوشیارتر از هر زمان دیگری عمل کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری سمنان همچنین بر لزوم همکاری و همراهی همه اقشار برای غلبه بر کروناویروس و کنترل این بیماری نوپدید تاکید کرد.