معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان، پرسشها و درخواستهای مشتریان تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده میشود و امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد.
اقتصادگردان- به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی با بیان اینکه در اسفندماه گذشته و پس
از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه
خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرد، افزود: هدف از این
اقدام، کاهش مراجعه هموطنان به سازمان فروش و نمایندگی های مجاز سایپا بود
اما با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا پس از پایان تعطیلات
نوروزی تمامی پرسش ها و درخواست های مشتریان سایپا فقط به صورت اینترنتی و
تلفنی پاسخ داده خواهد شد و پاسخگوئی حضوری تا اطلاع ثانوی انجام نمیشود.
به گفته وی مشتریان سایپا میتوانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به
فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی
www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند. همچنین مشتریان میتوانند با مراجعه
به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرمافزار موبایلی (اپلیکیشن)
سایپا، درخواستهای خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.
وی افزود: مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش
داده و مشتریان سایپا میتوانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواستهای
خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را با این مرکز مطرح کنند.