:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
معاون استانداری تهران اعلام کرد

آغاز فعالیت ادارات از فردا، هرگونه تغییر منوط به تصمیم دولت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران درباره آغاز فعالیت ادارات از فردا با پایان تعطیلاتی رسمی نوروزی، گفت: تا زمانی که دولت تصمیمی نگیرد طبق روال قبل درباره فعالیت ادارات از فردا عمل خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
اقتصادگردان- محمد امامی امین گفت: اگر امروز دولت تصمیمی بگیرد قاعدتا اطلاع رسانی خواهد شد و بر اساس تصمیم جدید عمل می شود ولی تا لحظه انتشار این خبر تصمیم جدیدی مبنی بر تعطیلی و... به ما اعلام نشده است انشاالله هرچه که صلاح است دولت تصمیم گیری کند و به ما اعلام شود تا پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تصمیم جدید اتخاذ نشود نحوه فعالیت به روال سابق خواهد بود یا خیر؟ گفت: به شکل سابق است البته پیش‌تر دولت بخشنامه ای در مورد دورکاری ابلاغ کرده بود که بخش عمده ای از پرسنل تقلیل پیدا کرده بود و حضور افراد به حداقل رسیده بود به شکلی که تنها افرادی که به ضرورت باید حضور داشته باشند به محل خدمت خود بیایند.

معاون استانداری تهران همچنین به درخواست و پیشنهاد دکتر زالی فرماندهی ستاد مقابله با کرونا استان تهران اشاره کرد و گفت: باید منتظر تصمیم دولت باشیم و در صورت ابلاغ تصمیم، جدید موضوع را پیگیری می‌کنیم.