:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۵.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

پيام تبريك مدير عامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسيدن سال نو

دكتر حسين مهری مديرعامل بانك صنعت و معدن در آستانه فرا رسيدن نوروز باستانی پيامی صادر كرد.
کد خبر: ۱۵۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
اقتصادگردان- در اين پيام آمده است:

     زكوی يار می آيد نسيم باد نوروزی
         از اين باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی 
خداوند متعال را شاکریم که به ما توفيق خدمت عنايت فرمود تا سالی سرشار از سعی و تلاش را در راستای تحقق اهداف بلند بخش صنعت و معدن كشور سپری نماييم و فرصت تجربه سال جديد ديگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام های استوارتری را در مسير روشن ارائه خدمت بگذاريم.
سال 98 را در حالي پشت سر گذاشتيم که با وجود همه سختی ها و تنگناها توانستيم با برنامه ريزی هدفمند و انجام تغييرات در راستای تامين منافع همه ذينفعان از جمله اصلاح ساختار بانك، استقرار حاكميت شركتی، ورود به حوزه بانكداری ديجيتال و بانكداری شركتی در راستای تحقق اقتصاد هوشمند گام‌های اساسی برداريم. خوشبختانه بررسی عملكرد يكساله نيز نشان از كسب موفقيت ها در همه شاخص ها دارد و نتايج بدست آمده در تحقق شعار رونق توليد، شيرينی اين موفقيت ها را دو چندان نموده است.
اينك در آستانه فرا رسيدن بهاری ديگر از خدمات همکاران شریف در خانواده بزرگ بانك صنعت و معدن صمیمانه تشكر می‎نمایم. بي شك اگر همراهی مشتريان و همت و تلاش همكاران نبود، نمي‏توانستیم به اين نتايج مثبت دست يابيم و شاهد اين دستاوردها و موفقیت‎ها باشیم.
اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو به ملت شريف ايران، همكاران، مشتريان، صنعتگران و كارآفرينان امیدوارم که در سال جدیــد و با تلاش و كوشش فراوان نيز برگ های زرین دیگری در کتاب پر افتخار صنعت و معدن کشورمان توسط اين بانك افزوده شود و به لطف الهی شاهد موفقيت روز افزون ملت سربلند ايران در تمامی عرصه ها باشيم.