:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
وبملت در صدر بانک های بورسی کشور در سال 98 قرار گرفت

عملکرد فوق العاده بانک ملت با رشد 90 درصدی درآمد تسهیلات و تراز مثبت 88 هزار میلیارد ریالی

تراز عملیاتی بانک ملت (مازاد درآمد تسهیلات به سود پرداختی به سپرده ها ) علاوه بر اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 90 درصد رشد نموده و همانند ماه های گذشته به روند صعودی خود ادامه داده که از این حیث در بین بانک های بورسی همچنان پیشتاز بوده و توانسته بالاترین تراز عملیاتی را برای یک ماهه و 11 ماهه منتهی به 30 بهمن 98 به خود اختصاص دهد. به طوری که با ثبت مبلغ 7 هزار و 862 میلیارد ریال تراز مثبت عملیاتی در بهمن ماه و 88 هزار و 77 میلیارد ریال در 11 ماهه وکسب رتبه نخست، با اختلاف چند برابری، سرآمد تمام بانک های بورسی باشد
کد خبر: ۱۵۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
اقتصاد گردان - بانک ملت که با سرمایه 50 هزار میلیارد ریالی در بازار اول معاملات بورس حاضر است گزارش فعالیت یازدهمین ماه سال 98 را منتشر کرد. وبملت در بهمن ماه سال جاری  20  هزار و 316 میلیارد ریال درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی نموده و  12  هزار و 454 میلیارد ریال سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در یازدهمین ماه سال 1398، تراز عملیاتی مثبت 7  هزار و 862 میلیارد ریالی ثبت کرده است. 


تراز عملیاتی بانک ملت (مازاد درآمد تسهیلات به سود پرداختی به سپرده ها ) علاوه بر اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 90 درصد رشد نموده و همانند ماه های گذشته به روند صعودی خود ادامه داده که از این حیث در بین بانک های بورسی همچنان پیشتاز بوده و توانسته بالاترین تراز عملیاتی را برای یک ماهه و 11 ماهه منتهی به 30 بهمن 98 به خود اختصاص دهد. به طوری که با ثبت مبلغ 7  هزار و 862 میلیارد ریال تراز مثبت عملیاتی در بهمن ماه و 88 هزار و 77  میلیارد ریال در 11 ماهه وکسب رتبه نخست، با اختلاف چند برابری، سرآمد تمام بانک های بورسی باشد. 

به عبارت دیگر، بانک ملت در 11 ماهه نخست سال 98 بیش از 88 هزار میلیارد ریال  مازاد درآمد تسهیلات به سود پرداختی داشته و در یک ماه بهمن 98 نیز معادل 7862 میلیارد ریال مازاد درآمد تسهیلات به سود پرداختی داشته است.