:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بانک رفاه به تولیدکنندگان مواد شوینده و بهداشتی تسهیلات اعطا کرد

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به عنوان یک بانک سلامت محور، اقدام به اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مواد شوینده و بهداشتی کرد.
کد خبر: ۱۵۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
اقتصادگردان- به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک به عنوان یک بانک اجتماعی و سلامت محور و در راستای حمایت از رونق تولید و نظام سلامت کشور، اقدام به اعطای تسهیلات به تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی کرد.

 بر اساس این گزارش، بانک رفاه در بازه زمانی ۹۲ تا ۹۸ با تخصیص تسهیلات خرد و کلان در      حوزه های مختلف بهداشت، سلامت و دارو در قالب طرح های اعتباری از جمله پرداخت تسهیلات به دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها، مراکز درمانی و داروخانه های کشور جهت تجهیز و احداث، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، پرستاران و کارکنان شاغل در مراکز درمانی بابت تجهیز مطب، بازسازی و تعمیرات مسکن به مبلغ ۴۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال توانسته است گام های موثری در حوزه سلامت کشور بردارد.

در ادامه روند اقدامات حمایتی از تولید و اشتغال، بانک رفاه در ده ماهه نخست سال جاری، در    بخش های آب و کشاورزی، صنعت و تولید، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بیش از ۳۸۲.۰۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

همچنین بانک رفاه در سال های ۹۶، ۹۷ و ده ماهه نخست سال ۹۸، بالغ بر۲۷.۶۲۳ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است. گفتنی است، با عنایت به شیوع گسترده ویروس کرونا طی روزهای اخیر در سطح کشور، بانک رفاه اعطای تسهیلات و تأمین مالی شرکت های تولیدی تجهیزات مقابله کننده با ویروس کرونا را که شرایط لازم را احراز نمایند در اولویت برنامه های خود قرار داده است.