:
كمينه:۷.۷۹°
بیشینه:۸.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
توصیه به مشتریان بانک توسعه تعاون؛

استفاده ازخدمات غیرحضوری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به‌ منظور حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، مشتریان بانک توسعه تعاون، استفاده از خدمات غیرحضوری را حتی‌الامکان جایگزین مراجعات فیزیکی به شعب نمایند.
کد خبر: ۱۵۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
اقتصادگردان- به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، گفتنی است همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون ازجمله سامانه‌های به‌روز و کارآمد شبکه بانکی کشور به شمار می‌آیند که مشتریان می‌توانند ۸۰ درصد از خدمات موردنیاز خود را بدون مراجعه به شعبه و از طریق این سیستمها انجام دهند.

شایان‌ذکر است همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون دارای امکاناتی از قبیل جابجایی بین سپرده‌ای، جابجایی از طریق ساتنا و پایا از مبدأ بانک به سایر بانک‌ها، مشاهده موجودی سپرده‌ها، جابجایی از طریق کارت به کارت در شبکه بانکی، پرداخت قبوض، انسداد کارت، مسدود کردن چک و تبدیل شبا-سپرده می‌باشند که تا حد زیادی، مشتریان بانک توسعه تعاون را از مراجعه به شعب بی‌نیاز می‌کنند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه حضور در اماکن عمومی و گذرگاه‌های شهری و استفاده از حمل‌ونقل عمومی، امکان شیوع ویروس کرونا را افزایش می‌دهد، ازاین‌رو کاهش مراجعات به واحدهای خدمات عمومی، به‌ویژه بانک‌ها در حفظ سلامت عمومی تأثیرگذار است، اما در صورت ایجاد ضرورت برای حضور در شعب رعایت نکات ذیل توصیه می‌شود، هنگام استفاده از خودپرداز، از دستکش و یا دستمال یکبار مصرف استفاده شود، در هنگام خرید و یا هرگونه پرداخت، از روش‌های پرداخت آنلاین به‌ جای پول نقد استفاده شود، در صورت نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک، تا حد امکان از خودکار شخصی استفاده و پس از خروج از شعبه دستان خود را ضدعفونی نمایند. همچنین در محیط‌های پرتردد و عمومی، حفظ فاصله به میزان دو متر از اطرافیان و پرهیز از تماس دست با اجزای صورت، جهت رعایت سلامت فردی و گروهی الزامی است. در صورت امکان روزانه، کارت‌های بانکی با استفاده از آب و الکل ضدعفونی گردد.