:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز؛

همدان عضو جدید زیست‌بوم صنایع خلاق شد

با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز رشد واحدهای فناوری لالجین (استان همدان) برای پذیرش شرکت‌های خلاق اعلام فراخوان کرد.
کد خبر: ۱۵۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
اقتصادگردان- زیست‌بوم صنایع خلاق و فرهنگی هر روز یک استان یا منطقه‌ای جدید از کشور را در بر می‌گیرد. مرکز رشد واحدهای فناوری لالجین در استان همدان از جمله یکی از جدیدترین مراکزی است که به تازگی برای پذیرش شرکت‌های خلاق، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور فعال در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق اعلام فراخوان کرده است.

صنایع دستی به‌ویژه سفال و سرامیک و صنایع مرتبط، گردشگری و میراث فرهنگی، کسب و کار دیجیتال و فضای مجازی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی، بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی، طراحی و معماری و شرکت‌های پشتیبان فناور در حوزه‌های فوق از جمله رشته‌های کاری هستند که در آنها شرکت‌های خلاق جدید مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

فضای استقرار دفتری و کارگاهی، خدمات اطلاع‌رسانی، اینترنت، مراکز اطلاع‌رسانی، استفاده از برند پارک علم و فناوری، خدمات توسعه بازار و بازاریابی،تسهیلات حضور در نمایشگاه، برگزاری تور فناوری و ... از جمله برخی حمایت‌هایی هستند که در این فضای نوآوری به شرکت‌های خلاق و فناور عرضه می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت علمی، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با مرکز رشد لالجین پارک علم و فناوری همدان تماس بگیرند.