:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

« شبکه تجاری مهر » خدمت جدید باشگاه مشتریان بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به منظور ارائه خدمات ارزش افزوده جدید به مشتریان ، خدمت جدید «شبکه تجاری مهر» را هم زمان با رونمایی از پوسته جدید وب سایت باشگاه مشتریان این بانک، ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۵۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، «شبکه تجاری مهر» به عنوان نقطه عطف باشگاه مشتریان و در راستای ایجاد تنوع بخشی و گسترش پاداش های قابل عرضه به اعضای باشگاه، به مجموع خدمات باشگاه مشتریان اضافه شده است؛ در این شبکه، کسب و کارهای مختلف، خدمات و سرویس های خود را با واسطه تیم باشگاه مشتریان بانک به مشتریان و اعضای باشگاه ارائه می کنند و اعضای باشگاه مشتریان نیز این امکان را دارند با صرف امتیازهایی که در کمپین های مختلف کسب کرده اند، از این بسته ها استفاده کنند.

این گزارش می افزاید: پوسته جدید وب سایت باشگاه مشتریان بانک کشاورزی در راستای ارتقای سطح کیفی و بهبود رضایت اعضای باشگاه مشتریان باز طراحی شده است تا بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان در در فضای رقابتی امروز باشد.

بر اساس این گزارش، پوسته جدید وب سایت باشگاه مشتریان بانک کشاورزی شامل سه بخش اصلی با عناوین «نحوه کسب امتیاز: معرفی کمپین های باشگاه مشتریان و مدل امتیازی کمپین ها»، «روش مصرف امتیاز: ارائه خدمات و سرویس های باشگاه برای استفاده و مصرف کردن امتیازهای مشتریان» و «شبکه تجاری مهر: زیرساخت تبادل امتیازهای مشتریان و اعضای باشگاه با کسب و کارهای مختلف » است.

شایان ذکر است خدمات باشگاه مشتریان بانک کشاورزی محدود به برگزاری جشنواره ها و اعطای هدایا و جوایز نیست و خدمت جدید «شبکه تجاری مهر» نیز در همین راستا ایجاد و رونمایی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت باشگاه مشتریان بانک کشاورزی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.