:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
معاون قضایی دادستان کل کشور:

محتکران کالاهای بهداشتی و ماسک مجازات خواهند شد

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه هیچگونه اغماضی با محتکران کالاهای بهداشتی و ماسک نخواهیم داشت، گفت: آنهایی که احتکار می کنند، در حق مردم جنایت می کنند و ما اشد مجازات را برای افرادی که از عرضه کالا امتناع یا گرانفروشی کرده‌اند، اعمال می کنیم.
کد خبر: ۱۴۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
اقتصادگردان- سعید عمرانی در نشست هماهنگی طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان که امروز در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: در حال حاضر شرایط سختی بر کشور حاکم است و باید دادستان‌ها همچون گذشته با نیت هم افزایی و هماهنگی، به کمک دستگاههای اجرایی و دولت بیایند و بیش از گذشته، رسالت خود را به ثمر برسانند.

وی افزود: دشمنان نقشه های بسیاری را برای کشور کشیده اند، اما به هر حال از مقاطع مختلف سربلند بیرون آمده ایم.

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: با توجه به تجربه و آشنایی که با جامعه صنفی کشور دارم، مشخص است که قاطبه اصناف، به یاری دولت خواهند آمد و در این حوزه فعال عمل خواهند کرد و به زبان ساده تر " امروز نیازمند یاری سبزتان هستیم" به خوبی عملی خواهد شد و این سختی ها نیز خواهد گذشت.

عمرانی از دستگاه های نظارتی خواست که بازرسی و نظرات بازار را به نحو مطلب به انجام برسانند و اضافه کرد: با پیش آمدن موضوع کرونا تمامی امکانات بسیج خواهند شد تا این مشکل نیز همانند دیگر مشکلات از جلوی پای مردم برداشته شود و بهار دل انگیزتری در انتظار مردم باشد.

وی در پایان توضیح داد: بخشی از موضوع کرونا همانند دیگر موضوعات سیاسی است و بخش دیگری از آن بهداشتی است که با انجام اقدامات بهداشتی این ویروس نیز کنترل خواهد شد.