:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد :

ایجاد 370 نفر شغل جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان ترکمن

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان در بندر ترکمن گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 370 نفر شغل جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ترکمن ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۴۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
اقتصادگردان- حسین طلوعیان در دویست و شصت وسومین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار گلستان در محل سالن جلسات هلال احمر شهرستان بندر ترکمن برگزار شد، گفت: از 10000 نفر تعهد اشتغال سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در سال 98 سهم بخش صنعت، معدن وتجارت شهرستان بندر ترکمن 470 نفر تعیین شده بود و امروز 370 نفر شغل ایجاد شده است.

وی در خصوص سهم این شهرستان از تسهیلات رونق تولید گفت: امسال 17 واحد تولیدی شهرستان بندر ترکمن جهت اخذ 20 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسیده و به بانکها معرفی شده اند که تاکنون 4 واحد موفق به اخذ 4/13 میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند.

به گفته طلوعیان، از محل تسهیلات تبصره 18 نیز سهم این شهرستان 1طرح مصوب با تسهیلات 3/4 میلیارد تومانی بوده است.

وی افزود:از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز از 4 طرح با مبلغ 2/14 میلیارد تومان مصوب این شهرستان ،تاکنون 1 واحد 5/2 میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده اند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی بررسی وتصمیمات لازم جهت رفع مشکلات آنها اخذ گردید.