:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران خبر داد

افتتاح ۳ سرای نوآوری تهران ظرف دو الی سه هفته آینده

سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی با اشاره به اینکه به دلیل پیش آمدن مشکل در فضای استقرار سه سرای نوآوری در تهران، افتتاح آن‌ها به تعویق افتاده است، گفت: این سه سرای نوآوری ان‌شاء‌الله ظرف دو تا سه هفته آینده در خیابان‌های آزادی (قریب)، پونک و خیابان فلسطین (محل دانشکده هنر سابق) افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۱۴۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
اقتصادگردان- سید محمودرضا آقامیری در پاسخ به پرسشی درباره افتتاح سه سرای نوآوری در تهران که قرار بود در نقاط مرکزی شهر -در ۲۲ بهمن- افتتاح شود، گفت: سه سرای نوآوری قرار بود تا دهه فجر آماده افتتاح شوند که متأسفانه این‌ها از نظر فضای استقراری دچار مشکل شدند و افتتاح آن‌ها به تعویق افتاد.

وی افزود: این سه سرای نوآوری قرار بود در خیابان‌های آزادی (قریب)، پونک و خیابان فلسطین (محل دانشکده هنر سابق) افتتاح شوند که افتتاح آن‌ها به تعویق افتاد و ان‌شاء‌الله ظرف دو الی سه هفته آینده افتتاح خواهند شد.

سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی به رشته‌های پزشکی، توضیح داد: قانونی در دانشگاه آزاد وجود داشت که بر اساس آن قانون، تعدادی جابه‌جا شدند. اخیراً وزیر بهداشت به این موضوع اشکال گرفته و این قانون را برگردانده است. ما درگیر این موضوع هستیم و در حال حاضر هم خانواده‌ها برای صحبت جمع شده‌اند. ظرف یکی دو هفته آینده تکلیف روشن می‌شود. البته این موضوع به ما مربوط نمی‌شود و وزارت بهداشت اعلام کرده که این افراد نمی‌توانند ادامه تحصیل دهند. ما هم بر اساس قانون باید به حرف وزارت بهداشت عمل کنیم. امیدواریم به نوعی این مشکل حل شود.