:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

جزییات عرضه‌ اولیه شماره ۱۹ سال ۹۸ در بورس

بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد : تعداد ۱۰۰ میلیون سهم شرکت پدیده شیمی قرن، چهارشنبه هفته جاری به‌عنوان نوزدهمین عرضه اولیه سال ۹۸ در بازار سهام، عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
اقتصادگردان- تعداد ۱۰۰میلیون سهم شرکت پدیده شیمی قرن معادل ۱۰ درصد سهام این شرکت، چهارشنبه این هفته(۳۰بهمن) به‌عنوان نوزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی "قرن" در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۱۶۰۰تا ۱۷۰۰تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۰۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین مدیر این عرضه نیز شرکت کارگزاری بانک ملی و متعهد عرضه و خرید هم به ترتیب شرکت‌های پدیده شیمی پایدار و گسترش پدیده شیمی پایدار با سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه می‌باشند.

شایان ذکر است، شرکت پدیده شیمی قرن به عنوان پانصد و سی و چهارمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی"، گروه "ساخت سایر محصولات شیمیایی" و طبقه "ساخت صابون و پاک‌کننده‌ها، فرآورده‌های تمیزکننده و پرداخت‌کننده، انواع عطر و فرآورده‌های بهداشتی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم، در نماد "اکتیو" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.