:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
دکتر صالح آبادی در مراسم گرامیداشت روز زن:

بانوان در تمام سطوح بانک توسعه صادرات حاضر هستند

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: این بانک تنها بانک دولتی است که بانوان در تمام سطوح از جمله عضویت در هیات مدیره حضور دارند.
کد خبر: ۱۴۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر علی صالح آبادی در مراسم گرامیداشت روز زن با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: با نگاهی به وضعیت نیروی انسانی بانک توسعه صادرات مشاهده می شود که ریاست هفت مدیریت و اداره در این بانک بعهده بانوان است که به خوبی در حال انجام وظیفه هستند.
به گفته وی، بانوان در بانک توسعه صادرات فعالیت چشمگیری دارند و با همان تلاش آقایان، برای انجام وظایف و در برخی موارد حتی بیشتر در ارائه خدمت به صادرکنندگان می کوشند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اعلام این مطلب که مهمترین سرمایه در بانک "نیروی انسانی" است، ادامه داد: در شرکت های تولیدی ممکن است مواد اولیه و ماشین آلات حکم سرمایه را داشته باشند اما در بانک این نیروی انسانی است که حکم سرمایه را داشته و می تواند منابع را در بخشهایی تخصیص دهد تا بیشترین نتیجه در حوزه صادرات غیرنفتی حاصل شود.
دکتر صالح آبادی وضعیت عمومی بانک را مطلوب توصیف کرد و گفت : به لحاظ شاخص نقدینگی در شرایط مناسبی قرارداریم و حتی یک روز اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشته ایم.
وی تصریح کرد: معوقات بانک زیر 10 درصد است و به رغم تحریمها سعی شده است تا خدمات با کیفیت بهتر ارائه شود.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به اقدامات در حوزه بانکداری باز و دیجیتال گفت: نقشه بانکداری باز بانک توسعه صادرات در جلسه مشترک با کارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی طرح شده و در حال نهایی شدن است.
وی تصریح کرد: عمده صادرکنندگان نمونه کشور مشتری بانک توسعه صادرات هستند و شعب با اشراف روی مشتریان، در زمینه جذب مشتریانی که ارز را به کشور باز می گردانند، فعال هستند.
دکتر صالح آبادی با اشاره به لزوم تغییر در معیارهای نرخ سود تاکید کرد: می بایست بین صادرکنندگانی که ارز را به کشور بازمی گردانند با آن دسته از صادرکنندگانی که در بازگرداندن ارز به کشور تعلل می ورزند، تفاوت قائل شد.