:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

تبریک و قدردانی مدیرعامل‌ تجارت‌نو از بانوان شاغل این مجموعه به مناسبت روز زن

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در پیامی ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن به کلیه بانوان شاغل این مجموعه از زحمات آنها در جهت اعتلای آینده کشور و همچنین رشد کمی و کیفی شرکت تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۴۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
اقتصادگردان- در متن این پیام آمده است؛
سالروز فرخنده میلاد باسعادت فخر دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، ام‌ابیها، بانوی نور و راستی، را به فال نیک گرفته و ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران، از بانوان همکار خود در سراسر کشور تقدیر و قدردانی می‌نماید.
زنان علاوه بر نقش اجرایی خود در سازندگی امروز نیازهای اقتصادی، اجتماعی جامعه؛ پرورش دهنده آینده‌سازان و سرمایه‌های فردای کشور هستند. بزرگترین گام‌ها از اندیشه‌های روشن و آگاه که در دامن پاک مادران در آرامش وجود زنان شکل گرفته است، آغاز می‌گردد.
مفتخریم که در خانواده بزرگ بیمه تجارت‌نو بانوان توانمند، فرهیخته و مجرب دوش به دوش مردان پرتلاشمان، رشد نموده و با همیاری هم در راستای نیک نامی بیمه تجارت‌نو گام برمی‌دارند. امیدواریم این همیت و همدلی مایه خیر و برکت برای همگان گردد.
با آرزوی بهروزی و سلامت، یکبار دیگر از کلیه بانوان و مادران همکار که در کنار وظایف خطیر خانوادگی واجتماعی خود، با ما در مسیر پیشرفت و سازندگی بیمه تجارت‌نو همراهی می‌نمایند قدردانی نموده و روز زن و مادر را به ایشان، مادران و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌نماید.