:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
رئیس بنیاد مسکن:

تعداد واحدهای احداثی تا عید به ۴۰ هزار واحد می رسد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون بازسازی حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در سطح کشور به پایان رسیده و به دنبال این هستیم که تا عید این تعداد را به ۴۰ هزار واحد برسانیم.
کد خبر: ۱۴۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
اقتصادگردان- علیرضا تابش امروز دوشنبه ۲۱ بهمن در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سیل فروردین ماه مجموعا ۸۳ هزار و ۸۵۰ واحد مسکونی تعمیر شد.

وی افزود: در سطح کشور، ۶۶ هزار واحد مسکونی نیاز به بازسازی داشت که همه آنها به بانک معرفی شدند و ۶۲ هزار واحد عقد قرارداد کردند و حدود ۵۸ هزار واحد شروع به کار کردند و در مراحل مختلف پیشرفت کار قرار دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سرعت کار بسیار زیاد است، ادامه داد: ۴۶ هزار واحد به مرحله سقف رسیده اند و حدود ۲۰ هزار واحد تکمیل شده است. به دنبال این هستیم تا عید تعداد واحدهای تکمیل شده را به ۴۰ هزار واحد برسانیم و مابقی را تا یکی دو ماه بعد عید تحویل دهیم.

تابش خاطرنشان کرد: در طول این مدت مجموعا ۴۰۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مردم سیل زده قرار گرفت. تا پایان حدود ۲ هزار میلیارد تومان دیگر به این مبلغ افزوده خواهد شد.

وی گفت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و کمیته امداد برای ۳۰۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان خانه ساخته خواهد شد.