:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

استاندار مرکزی پروژه 6 کلاسه کانون فرهنگی معصومیه تفرش را افتتاح کرد

سالن و پروژه 6 کلاسه کانون فرهنگی تربیتی زنده یاد حاج ابراهیم کاریابی در بخش معصومیه شهرستان تفرش با حضور استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
اقتصادگردان- استاندار مرکزی صبح امروز دوشنبه 21 بهمن ماه، این دو پروژه را که در زمینی با زیربنای 1210 مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال احداث شده افتتاح کرد.

برای اجرای نهایی این دو طرح عمرانی، 827 مترمربع محوطه سازی و 157 متر طول دیوارکشی انجام شده است که پس از سالن پروفسور حسابی، دومین سالن همایش شهرستان تفرش محسوب می شود.

لازم به ذکر است زمین این پروژه توسط یک خیر به اداره آموزش و پرورش این شهرستان اهدا شده است.

فرماندار تفرش در آیین افتتاح این دو پروژه، با بیان اینکه سالن همایش کانون فرهنگی کاریابی یکی از استانداردترین سالن های همایش این شهرستان است، اظهار کرد: تمام اعتبارات لازم برای این پروژه از محل منابع ملی تامین شده است و امیدواریم بتوانیم در آینده مراسمات و برنامه های فرهنگی و تربیتی خوبی را در راستای تحقق ارزش های انقلاب اسلامی ایران در این مکان برگزار کنیم.

حمید فراهانی افزود: سالن پروفسور حسابی در گذشته به تنهایی جوابگوی نیاز شهرستان نبود و این سالن می تواند به عنوان اولین سالن دو منظوره شهرستان تفرش، کمک شایانی به اجرای برنامه های ما بکند.

وی در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی یک مراسم سیاسی است که می تواند با کمترین هزینه امنیت کشور را تامین کند و برگ زرین دیگری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.

محمدی مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز در این آیین بیان کرد: اداره کل نوسازی استان مرکزی از ابتدای امسال با اقدامات خود توانسته است به نوعی رکورد بزند و پروژه هایی را که اجرای آنها بعضا هفت یا هشت سال متوقف شده بود، مجددا به فرایند نوسازی یا بهسازی برگرداند.

وی افزود: از ابتدای امسال این اداره کل تقریبا هر 10 روز یک بار یک پروژه عمرانی را به آموزش و پرورش استان تحویل داده است و حدودا هر سه روز هم یک کلاس ساخته شده است.