:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

استاندار مرکزی طرح آبرسانی به شهر مامونیه را افتتاح کرد

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، طرح آبرسانی به شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
اقتصادگردان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی امروز یکشنبه بیستم بهمن ماه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: آبرسانی به شهر مامونیه با حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب و اجرای خط انتقال به طول ۱۲۰۰ متر با صرف هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری صورت گرفته است.

یوسف عرفانی نسب در ادامه به افتتاح پروژه آبرسانی به روستای اصفهانک زرندیه با جمعیتی بالغ بر ۱۴۴ نفر اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی آبرسانی به این روستا با احداث مخزن ذخیره آب ۵۰ متر مکعبی و اجرای ۳ هزار متر خطوط انتقال آب، اجرای ۱۴۱۲ متر شبکه توزیع و نصب ۴۶ فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر ۳۳۷۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی همچنین به بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای فرج آباد شهرستان زرندیه اشاره کرد و افزود:  این پروژه آبرسانی نیز برای جمعیت ۱۸۰ نفری این روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیون ریال انجام شده و عملیات اجرایی آن شامل احداث مخزن ذخیره آب ۵۰ متر مکعبی، اجرای ۶۰۰ متر خطوط انتقال آب و اجرای ۳۷۲۵ متر شبکه توزیع است.

مدیرعامل آبفای استان در ادامه گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۲۵ پروژه آبرسانی در روستاهای استان مرکزی با هزینه ای بالغ بر ۱۹۰۳۱۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه ها در ۹ شهرستان اجرا شده و ۳۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۹۲۳۶ نفر از مزایای آن بهره مند شدند.