:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

افتتاح شهرک گلخانه ای 190 هکتاری در شهرستان ورامین با حمایت بانک کشاورزی و حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، شهرک گلخانه ای حصار گلی در شهرستان ورامین با حضور مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی،انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران ، دکتر کریم ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، مهندس جلالیان مدیر امور اعتباری و بانکداری شرکتی ، مهندس معماریان مدیر ستادی استان تهران و مهندس منصوری معاون امور اعتبارات و بانکداری شرکتی استان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تهران ،این شهرک با مساحت 190 هکتار شامل 74 واحد گلخانه ای است که درفاز اول آن 57 واحد افتتاح شد، این واحدها محصولاتی از قبیل انواع سبزی و صیفی و گل و گیاهان زینتی گلخانه ای را تولید می کنند.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی مدیریت استان تهران برای راه اندازی این شهرک تاکنون 450 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبار تسهیلات گلخانه ای پرداخت کرده است و 170 میلیارد ریال دیگر نیزدر حال پرداخت است. با افتتاح این شهرک گلخانه ای زمینه ایجاد اشتغال برای 1920 نفر فراهم شده است.
این گزارش می افزاید مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی طی سخنانی در مراسم افتتاحیه شهرک گلخانه ای حصارگلی ورامین از عملکرد بانک کشاورزی استان تهران قدردانی کرد .

شایان ذکر است بانک کشاورزی مدیریت استان تهران در سال رونق تولید و در راستای حمایت از واحد های تولیدی بخش کشاورزی و تامین مالی واحد های مذکور ، تسهیلات ویژه ای پرداخت کرده  و بر اساس اعلام رسمی معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای سال 1398 تا پایان دی ماه از نظر توسعه کشت گلخانه ای ، استان تهران با همکاری و حمایت مالی بانک کشاورزی رتبه اول کشوری را کسب کرده است.