:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۲.۷۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
فرماندار خبر داد:

ایجاد ۹۹۶ فرصت شغلی با افتتاح ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در زرندیه

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر با افتتاح ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه افزون بر ۸۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۴۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

اقتصادگردان- هادی فدایی اظهار کرد: از این تعداد پروژه قابل بهره‌برداری در شهرستان زرندیه ۷۴ پروژه عمرانی با اعتباری معادل هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال و ۱۵ طرح دیگر اقتصادی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۶ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال است.

وی به مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر در زرندیه اشاره کرد و افزود: تامین آب آشامیدنی شهر مامونیه، مرحله نخست طرح آبرسانی به مناطق عشایری و بهره برداری از ساختمان اداره ورزش و جوانان، بهره‌برداری از مدرسه روستای آغذیگنگ و پروژه‌های زیرساختی در زمینه تامین آب، برق، گاز و تلفن در شهرک‌های صنعتی مامونیه و زاویه و ناحیه صنعتی پرندک از جمله طرح‌های عمرانی و افتتاحی است.

به گفته فرماندار زرندیه، چندین طرح صنعتی و اقتصادی نیز در شهرک‌های صنعتی زاویه، مامونیه و پرندک و یک کارخانه تولید آجر نیز در منطقه شکرآباد نیز به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، عملیات اجرائی احداث فرودگاه آموزشی و تفریحی پرندک (شهرک فرودگاهی) آغاز خواهد شد.