:
كمينه:۱۵.۹۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
در ایام دهه فجر انجام می شود

افتتاح ۲۸ طرح صنعتی و معدنی در سیستان و بلوچستان

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان وبلوچستان گفت: ۲۸ طرح صنعتی و معدنی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۴۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

اقتصادگردان- محمود رضا رحمتیان بیان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۲۸ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان وبلوچستان ادامه داد: با بهره برداری از این طرحها بالغ بر۴۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: برش انواع سنگ، فرآوری منیزیت ، دانه بندی منیزیت، منگنز،  پلاسر آهن، استخراج سنگ، شن ، ماسه و خاک رس،  انواع ساخت فرآورده های نفتی تصفیه شده ،ساخت سایر محصولات چوبی، ساخت سایر محصولات کانی غیر فلزی، ساخت قطعات و ملحقات وسائل نقلیه موتوی، ساخت محصولات سفالی و سرامیکی، مواد شیمیایی اساسی به جزانواع کود و ترکیبات ازت،  ساخت کالاهای بتونی و سیمانی، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، ساخت سایر محصولات فلزی از جمله این طرحها به شمار می رود .

وی گفت : این طرحها در شهرستانهای زاهدان ، ایرانشهر، سراوان، خاش، کنارک، نیکشهر، هامون، نیمروز، دلگان و میرجاوه به بهره برداری خواهند رسید.