:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در دانشگاه علم‌وصنعت صورت می‌گیرد

برپایی جشنواره‌ای برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان

دومین دوره "جشنواره کار" دانشگاه علم و صنعت ایران در سه بخش کار و کارآفرینی، پژوهش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
اقتصادگردان- مجتبی میرجلیلی، دبیر جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت ایران درباره برگزاری دومین دوره جشنواره کار توضیح داد: دومین دوره جشنواره کار ایران در اسفندماه امسال در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد. هدف اصلی این جشنواره، ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان تعریف شده است و در آن کارجویان می‌توانند با مدیران منابع انسانی سازمان‌های مختلف به صورت مستقیم ملاقات داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اولین دوره جشنواره کار ایران با حضور ۷۰ شرکت صنعتی، دانش‌بنیان و نوپا و همچنین مراکز نوآوری و شتابدهی در آبان ماه ۹۷ در این دانشگاه برگزار شد. درطی دوره برگزاری جشنواره، ۷۵۰ جایگاه شغلی تعریف شده و بیش از ۵ هزار کارجو از نمایشگاه بازدید کردند.

دبیر جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت ایران افزود: دومین دوره جشنواره کار ایران نیز در سه بخش کار و کارآفرینی، پژوهش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد. در بخش اول شرکت‌ها با حضور در سطح دانشگاه به معرفی خود و فرصت‌های شغلی خود می‌پردازند و علاوه بر ارتقای برند کارفرمایی، بدون واسطه با کارجویان مصاحبه کرده و رزومه‌های فنی و شخصیتی آن‌ها را دریافت می‌کنند.

میرجلیلی اضافه کرد: در بخش دوم امکان دریافت پایان‌نامه‌های در حال اجرا و انجام شده دانشگاه متناسب با حوزه فعالیت سازمان‌ها وجود دارد. در این بخش سازمان‌ها می‌توانند چالش‌های صنعتی خود را در قالب پایان‌نامه یا تفاهم‌نامه به دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان ارائه دهند و راه‌حل‌های مناسب دریافت کنند. در بخش سوم نیز کارگاه‌های آموزشی با ارائه مدیران سازمان‌ها برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران، وی اظهار کرد: در این خصوص کارفرمایان برای حضور در این جشنواره و رزرو غرفه‌های نمایشگاه کار می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۱۷۶۸۷۱۸۰۲و ۰۹۱۳۴۵۰۷۵۹۹ تماس گرفته و ثبت‌نام کنند. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان نیز می‌توانند با مراجعه به سایت دانشکار daneshkar.net با ساخت رزومه و حضور در محل دانشگاه، برای شرکت‌ها ارسال رزومه کرده و در جلسات مصاحبه شغلی حضور یابند.