:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد

علت خروج از باند هواپیمای تهران - ماهشهر هنوز مشخص نیست

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از خروج هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر از باند فرودگاه خبر داد و گفت: هنوز هیچ علتی برای این حادثه نمی‌توان ارائه کرد.
کد خبر: ۱۴۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
اقتصادگردان- صبح امروز (دوشنبه هفتم بهمن‌ماه) هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر با سانحه مواجه شده و خبر آن در همه رسانه‌ها منتشر شد.

رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - در توضیح این حادثه اینگونه توضیح داد: هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت ۷:۵۰ صبح امروز پس از فرود (لندینگ) در فرودگاه ماهشهر از باند خارج می‌شود اما هیچ آسیبی به مسافران وارد نشده است.

وی ادامه داد: این هواپیما از نوع بوئینگ MD و تعداد مسافران آن ۱۳۵ نفر بوده است که همه آنها در سلامت کامل هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این‌که هنوز هیچ علتی برای این حادثه نمی‌توان ارائه کرد، ادامه داد: تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی هواپیمایی کاسپین به محل اعزام شده‌اند تا علت بروز این حادثه و خروج هواپیما از باند را بررسی کنند. به گزارش ایسنا، صبح امروز ساعت ۷:۵۰ هواپیمایی تهران – ماهشهر شرکت هواپیمایی کاسپین از باند خارج شد که به گفته رضا جعفرزاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری – آسیبی به مسافران این پرواز وارد نشده و تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی این ایرلاین به محل حادثه اعزام شدند.

همچنین یکی از مسافران این هواپیما در گفت‌وگو با ایسنا درباره این حادثه اینگونه توضیح داد که پس از آنکه در باند فرودگاه ماهشهر هواپیما به زمین نشست صدای مهیبی شنیده شد و به نظر می‌رسد که خلبان نتوانست هواپیما را کنترل کند چرا که چرخ‌های هواپیما شکسته شد.