:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
معاون استاندار سمنان:

دهه فجر پروژه‌هایی به بهره‌برداری می‌رسند که پیشرفت فیزیکی 100درصدی دارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از بررسی پروژه‌های آماده افتتاح 30 دستگاه اجرایی این استان برای بهره‌برداری در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال پروژه‌هایی به بهره‌برداری می‌رسند که عملیات اجرایی آنها 100درصد به پایان رسیده باشد و امکان استفاده مردم از آنها از صبح روز بعد از افتتاح فراهم باشد.
کد خبر: ۱۴۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
اقتصادگردان- منوچهر فخری پنجم دی‌ماه در حاشیه نشست بررسی هماهنگی طرح‌های دهه فجر امسال این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استاندار سمنان تاکید ویژه کردند که تنها پروژه‌هایی در لیست افتتاح قرار بگیرند که عملیات اجرایی آنها به صورت کامل به پایان رسیده باشد.
وی با اشاره به تنوع پروژه‌ها تصریح کرد: خوشبختانه امسال پروژه‌های زیرساختی خوبی در بخش راه و شهرسازی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق منطقه‌ای و توزیع برق، گاز، آب، مخابرات و ده‌ها پروژه شهری و...آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

فخری با بیان اینکه قرار است همزمان با افتتاح این پروژه‌ها ده‌ها پروژه جدید نیز در استان کلنگ‌زنی شود خاطرنشان کرد: در این بخش نیز استاندار سمنان تاکید بسیار ویژه کرده که طرح‌هایی کلنگ‌زنی شوند که هیچ‌گونه معارضی نداشته باشند و طرح و نقشه آنها کاملا مشخص و پروانه آنها به طور رسمی صادر شده باشد.
وی ادامه داد: علاوه بر این با تاکید مدیریت ارشد استان تنها آن دسته از پروژه‌هایی در لیست پروژه‌های کلنگ‌زنی قرار می‌گیرند که پیمانکار آنها نیز مشخص شده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از موظف شدن شهرداری‌ها به آذین‌بندی شهرها و تبلیغات محیطی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: شهرداری‌ها جدا از این برنامه‌ها امسال پروژه‌های متعددی برای افتتاح آماده کردند که در دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی با ابراز خرسندی از اقدامات در حال انجام در بخش عمرانی این استان گفت: با وجود مشکلات اعتباری که در کشور وجود دارد استان سمنان به یک کارگاه عمرانی تبدیل و پروژه های متعددی در سطح استان در حال اجرایی شدن است.

فخری همچنین در نشست بررسی هماهنگی طرح‌های دهه فجر استان نیز گفت: در یکسال گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی برای افتتاح طرح‌های عمرانی استان خوش درخشیدند.

فخری با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های گذشته برای تکمیل ساخت مصوبه‌های دور اول ریاست جمهوری اقدام‌های خوبی انجام دادند، اضافه کرد: از مدیران اجرایی استان خواسته شده که برای تکمیل طرح‌های مصوبه‌های دور دوم سفر ریاست جمهوری به طور مستمر در تلاش باشند.

فخری با بیان اینکه، در هفته دولت امسال طرح‌های بسیار خوبی در استان سمنان به بهره‌برداری رسید ، گفت: عملیات افتتاح و شروع ساخت طرح‌های عمرانی در استان سمنان در دهه مبارک فجر امسال با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طرح‌های ارائه شده قابل افتتاح دهه مبارک فجر یاید از سوی دستگاه‌های اجرایی به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل شود و بعد از افتتاح به طور کامل طرح برای خدمت‌رسانی به مردم قابلیت اجرا داشته باشد.

معاون استاندار با اشاره به وقایع اخیر به حمایت مردم از نظام پرداخت و گفت: مردم با حضور پرشور در عرصه‌های مختلف سیاسی به خصوص در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند

وی با بیان اینکه مردم نشان دادند که همواره پای آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند افزود: دهه مبارک فجر امسال با حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: با اشاره به حضور ۲۵ میلیونی اقشار مردم در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور ، خاطر نشان کرد: اولین سیلی را در روزهای گذشته با حضور میلیونی مردم ایران در صحنه‌های مختلف به آمریکا زده شد.