:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
به منظور حمايت از توليد ملي انجام شد:

امضاي تفاهمنامه همكاري مشترك بانك صنعت و معدن و گروه سایپا

با امضاي تفاهمنامه همكاري بين بانك صنعت و معدن و شركت ايراني توليد اتومبيل سايپا در راستاي حمايت از توليدات ملي، اين بانك اعطاي تسهيلات سرمايه در گردش و گشايش اعتبار اسنادي گروه سايپا را به انجام مي رساند.
کد خبر: ۱۴۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
اقتصادگردان- به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، دكتر حسين مهري مديرعامل بانك ياد شده ضمن اعلام اين خبر افزود: بر اساس اين تفاهمنامه همكاري اعطاي مبلغ 4 هزار ميليارد ريال تسهيلات سرمايه در گردش در دستور كار اين بانك قرار گرفت.
مدير عامل بانك صنعت و معدن بيان داشت: همچنين مطابق توافق ياد شده، اين بانك گشايش اعتبارات اسنادي براي شركت سايپا به مبلغ 2 هزار ميليارد ريال را بر عهده خواهد داشت.
مديرعامل بانك صنعت و معدن يادآور شد: تمركز و گردش حساب هاي شركت ايراني توليد اتومبيل سايپا و شركت هاي تابعه آن در بانك صنعت و معدن و تشكيل كارگروه مشترك بين بانك و گروه سايپا براي تعريف خدمات و محصولات جديد از ديگر مفاد اين تفاهمنامه است.
وي گفت: تنوع و نوآوري اي كه اين شركت با وجود محدوديت هاي اقتصادي و فني ناشي از تحريم هاي ظالمانه، در محصولات خود ايجاد كرده بسيار درخور توجه است.
دكتر مهري خاطرنشان كرد: تحليل نياز مشتريان در توسعه بازار امر مهمي است و اقدامات انجام شده توسط اين شركت در بخش تحقيق و توسعه حاكي از نگاه بلند مدت سايپا به صنعت اتومبيل كشور مي باشد.
دكتر مهري تأكيد كرد: در راستاي تحقق بانكداري شركتي با حضور نمايندگاني از گروه سايپا ، سبد خدماتي مورد نظر اين شركت در بانك ايجاد و ارائه خواهد شد زيرا شركت به تعهداتي كه تاكنون در قبال بانك داشته عمل كرده و جزو مشتريان خوشنام ماست.
سيد جواد سليماني مديرعامل گروه سایپا نيز ضمن تقدير از بانك صنعت و معدن براي حمايت هاي مؤثر در راستاي رونق توليد در اين شركت، عنوان داشت: بدون انجام سرمايه گذاري هاي جديد امكان پيشبرد اهداف شركت ميسر نخواهد بود و بانك صنعت و معدن در اين خصوص همواره پشتيبان بخش توليد كشور بوده است.
همچنين در حاشيه امضاي تفاهم نامه ياد شده مدير عامل بانك صنعت و معدن به اتفاق هيأت همراه از مركز تحقيق و توسعه و نوآوري گروه سايپا بازديد بعمل آورد و مديران اين بخش توضيحات مبسوطي در خصوص اقدامات انجام شده ارائه دادند.