:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
خبر خوش نوبخت برای مسافران نوروزی؛

کابوس ترافیک کرج تمام می‌شود؟

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مفصل پروژه ادامه همت به جاده چالوس تا ۱۰ اسفند به پایان می‌رسد و با این اوصاف به نظر می‌رسد مسافران نوروزی بتوانند از اواخر اسفند از این مسیر تردد داشته باشند.
کد خبر: ۱۴۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
اقتصادگردان- محمدباقر نوبخت در نشست بررسی مشکلات و موانع پروژه ادامه آزادراه همت به البرز که سه‌شنبه یکم بهمن در کرج برگزار شد گفت: در آخرین بازدیدی که در اواخر خردادماه از آزادراه تهران- شمال و آزاد راه همت- شمال صورت گرفت؛ برآورد شد که تا پایان سال جاری این دو مسیر تکمیل و زیربار ترافیک برود.

وی ادامه داد: آماده هستیم آزادراه تهران شمال را در ایام الله دهه فجر و ادامه همت را نیز چند هفته بعدتر به بهره برداری برسانیم.

نوبخت در خصوص آخرین وضعیت پروژه همت توضیح داد: دولت به تمام تعهدات خود در خصوص تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این پروژه عمل کرده است.

وی تصریح کرد: برای بهره برداری از  آن حدود ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است که بنا شده ۱۵ میلیارد آن ظرف امروز تا فردا تامین شود.

وی افزود: برای تامین روشنایی این مسیر باید تیرهای برق را نصب کنیم و خوشبختانه پایلوت این سازه ها آماده است و تیرها هم به زودی نصب می‌شود.

وی ادامه داد: قول داده شده تا ۱۵ اسفند همه تیرهای این مسیر نصب و روشن شود.

این مسئول اضافه کرد: هشت متر از تونل بخش جنوبی ادامه پروژه همت ریزش کرده که استحکام سازی آن تا ۱۰ اسفندماه به پایان می‌رسد.

نوبخت اضافه کرد: مفصل پروژه ادامه همت به جاده چالوس هم تا ۱۰ اسفند به پایان می‌رسد و با این اوصاف به نظر می‌رسد مسافران نوروزی بتوانند از اواخر اسفند از این مسیر تردد داشته باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه افراد زیادی از تکمیل پروژه ادامه همت بهره مند می‌شوند حتی اگر بتوانیم یک روز زودتر از موعد پیش بینی شده آن را به اتمام برسانیم موفقیت محسوب می‌شود.