:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۰.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
ایرانول در بین صد شرکت برتر کشور باز هم خوش درخشید

ايرانول با 14 رتبه ارتقا در بين 100 شركت برتر

فروش ايرانول در سال 97 نسبت به سال 95 به اندازه اي رشد كرده كه رتبه آن را در بين 100 شركت برتر، به ميزان 14 رتبه ظرف دو سال اخير ارتقا داده و رتبه ايرانول در بين 100 شركت برتر از 97 به 83 صعود كرده است. شركت نفت ايرانول با فروش 2185 ميليارد تومان رتبه 83 را در بين 100 شركت برتر كسب كرد كه نسبت به رقم 1314 ميليارد تومان سال قبل با 66.3 درصد رشد فروش مواجه شده است
کد خبر: ۱۴۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
اقتصاد گردان -  شركت نفت ايرانول در بیست و دومین همایش رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران که امروز (29 دیماه 98) توسط سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، در میان صد شرکت برتر ایران با 4 رتبه ارتقا خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، این شرکت موفق شد از رتبه 87 در سال گذشته به رتبه 83 در سال  جاري ارتقا یابد. اين در حاليست كه در سال گذشته نیز از رتبه 97 به 87 ارتقا یافته بود. به عبارت ديگر، فروش ايرانول در سال 97 نسبت به سال 95 به اندازه اي رشد كرده كه رتبه آن را در بين 100 شركت برتر، به ميزان 14 رتبه ظرف دو سال اخير ارتقا داده و رتبه ايرانول در بين 100 شركت برتر از 97 به 83 صعود كرده است.

این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاري و با استناد به صورت های مالی تائید شده و ارزش افزوده ، میزان دارایی و اشتغالزایی ، سودآوری و ارزش بازار انجام می گیرد.
امسال نیز ضمن اعلام مهمترین نتایج رتبه بندی بنگاه های اقتصادی و ارائه گزارشی از وضعیت رشته های مختلف کسب و کار در کشور از شرکت های پیشرو و شرکت های دارای رتبه های ویژه تقدیر به عمل آمد.
بیست و دومین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران تحت عنوان  IMI 100 با حضور مقامات ارشد کشور، نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع و معاون ، مديران ارشد بنگاه‌هاي اقتصادي، سازمان‌ها و اساتید و صاحب نظران حوزه مدیریت و اقتصاد و جمع کثیری از فعالان و خبرگان صنعت، تولید، خدمات و تجارت برگزار شد.
گفتنی است؛ سازمان مدیریت صنعتی هر ساله اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران می نماید. این رتبه بندی که 500 شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاههای اقتصادی و گروه های صنعتی (رشته های مختلف کسب و کار) گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می شود.