:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
با تکمیل طرح‌های در دست اجرا

چند نفر شاغل می‌شوند؟

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) تا پایان آبان‌ماه ۵۳ هزار و ۶۲۴ طرح در کل کشور در دست اجرا هستند که بیش از نیمی از آن‌ها کمتر از ۲۰ درصد و حدود شش درصد از آن‌ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود که با تکمیل طرح‌ها بیش از یک میلیون و ۶۴۱ هزار نفر در این طرح‌ها مشغول به کار شوند.
کد خبر: ۱۴۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
اقتصادگردان- این آمار نشان می‌دهد که از بین کل ۵۳ هزار و ۶۲۴ طرح در دست اجرا تا پایان آبان ماه  ۵۷.۹ درصد کمتر از ۲۰ درصد، ۶.۶ درصد بین ۲۰ تا ۴۰ درصد، ۶.۷ درصد بین ۴۰ تا ۶۰ درصد، ۱۳.۵ درصد بین ۶۰ تا ۸۰ درصد و ۵.۹ درصد بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که با تکمیل این طرح‌ها مجموعا بیش از یک میلیون و ۶۴۱ هزار نفر در همه این طرح‌ها مشغول به کار شوند که بیش از ۹۶۰ هزار نفر از آن‌ها در طرح‌های کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی شاغل خواهند بود.

در این میان آمارها نشان می‌دهد که تعداد طرح‌های در دست اجرای کمتر از ۵۰ نفر کار کن حدودا ۱۰ برابر طرح‌هایی است که با بیش از ۵۰ نفر کارکن در دست اجرا هستند. به‌طوری‌که مجموعا ۲۰ هزار و ۶۲۹ طرح با کمتر از ۱۰ نفر کارکن، ۲۸ هزار و ۳۶۶ طرح با ۱۰ تا ۵۰ نفر کارکن، ۲۵۶۸ طرح با ۵۰ تا ۱۰۰ نفر کارکن و ۲۰۶۱ طرح با بیش از ۱۰۰ نفر کار کن در دست اجرا هستند.