:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
تابش در گردهمایی روسای سازمانهای صمت استانها:

دستورالعمل نظارتی برای ایام پایانی سال، به استان ها ابلاغ شده است، تفاهم نامه با بسیح اصناف، تعداد بازرس های بازار را ۲ برابر خواهد کرد

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: دستورالعمل ویژه نظارتی برای ایام پایانی سال، به استان ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۴۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
اقتصادگردان- عباس تابش در گردهمایی روسای سازمانهای صمت استانها که با حضور وزیر صمت برگزار شد، بیان کرد: همزمان با اصلاح قیمت بنزین بازرسی ها انجام شده است و گزارشات مداوم و منظم رصد بازار ارایه می شود.

وی با اعلام اینکه قیمت گذاری خدمات و‌ کالا، مشمول ضوابطی نیست و یک هفته دیگر به استان ها ابلاغ می شود، تصریح کرد: دستورالعمل طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال به استان ها ابلاغ شده است و انتظار داریم با برنامه ریزی هماهنگ و بسیج امکانات ، استانهابه خوبی بازار را هماهنگ نمایند.

وی همچنین تصریح کرد : تفاهم نامه با بسیح اصناف تعداد بازرس های بازار را ۲ برابر خواهد کرد

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بخش دیگری از سخنانش گفت: با احتساب بازرسان اصناف، ۴۳۰۰ بازرس داریم و تفاهم نامه ای با بسیج اصناف داریم که تعداد بازرس ها ۲ برابر خواهد شد.

تابش ادامه داد: در زمینه سامانه، بعضی دستگاهها هنوز همکاری کامل ندارد ولی سامانه انبار در زمینه ۱۰ کالا الزام دارد و بازرسان به صورت متمرکز این ۱۰ کالا را بازرسی می کنند.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال سازوکار سامانه رصد کالا ابلاغ می شود، گفت : در سامانه اعلام قیمت در حال افزایش تعداد کالا و خدمات هستیم و بیش از ۱۰۰ قلم خدمات هم به آن اضافه شده است.

وی افزود : در واحدهای خدماتی باید واحدهایی که مسئولیت آنها با سایر دستگاه‌هاست هم باید هماهنگ شوند. که از آن جمله واحدهای بین راهی و واحد های تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی است که حتما بر مباحث رعایت ضوابط قیمت نظارت خواهیم کرد.