:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
در راستای اسکان افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب؛

نخستین گرمخانه در سنندج راه اندازی شد

شهردار سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب در فصل سرما نخستین گرمخانه واقع در چهار راه انقلاب سنندج راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
اقتصادگردان- شهردار سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب در فصل سرما نخستین گرمخانه واقع در چهار راه انقلاب راه اندازی شد.

حشمت‌الله صیدی اظهار کرد:طرح جمع آوری افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب هر شب در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی امسال تمهیدات لازم در خصوص اختصاص ساختمان جدید جهت راه‌اندازی گرمخانه صورت گرفته است.

صیدی بیان کرد: سال گذشته اسکان افراد بی سرپناه در کنار متکدیان جمع آوری شده در سطح شهر مشکلات فراوانی را بوجود آورده بود .

وی از راه اندازی نخستین گرمخانه در سنندج خبر داد و افزود: این گرمخانه در چهار راه انقلاب واقع شده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه هر شب طرح جمع‌آوری افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب در سطح شهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از افراد معتاد و کارتن خواب بواسطه بازیافت زباله تمایلی به حضور در گرمخانه ندارند که در این راستا نیازمند همکاری نیروی انتظامی و برخی از سازمان‌های مردم نهاد که در این زمینه فعالیت دارند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تعمیرات صورت گرفته در ساختمان واقع در خیابان 17 شهریور این مرکز به  3 ساختمان مجزا تبدیل و در اختیار مرکز ترک اعتیاد بانوان، شلتر بانوان و آقایان قرار گرفت.

صیدی در پایان یادآور شد: مرکز نگهداری و ساماندهی متکدیان هم به خیابان امام خمینی (ره ) جنب سالن آزادی منتقل شد.