:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده شهید وحید زمانی‌نیا

رئیس قوه قضائیه با حضور در منزل خانواده شهید وحید زمانی‌نیا - از شهدای مقاومت - روحیه این خانواده شهید را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این روحیه نشان می‌دهد که شهید زمانی‌نیا در یک خانواده متدین، انقلابی و با بصیرت رشد کرده است.
کد خبر: ۱۴۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
اقتصادگردان- سیدابراهیم رئیسی پنجشنبه (۲۶ دی) ضمن حضور در آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی (ع) بر مزار پاسدار شهید وحید زمانی‌نیا (از شهدای مقاومت که همراه با سردار شهید قاسم سلیمانی در بامداد جمعه ۱۳ دی در عملیات تروریستی آمریکا در بغداد به شهادت رسید) حاضر شد و به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

وی در ادامه در منزل خانواده شهید وحید زمانی‌نیا حاضر شد و از درگاه خداوند برای آن شهید رحمت الهی و برای خانواده او صبر و اجر را مسألت کرد.

رئیسی با اشاره به اظهارات خانواده شهید وحید زمانی‌نیا در یک برنامه تلویزیونی، روحیه این خانواده شهید را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این روحیه نشان می‌دهد که شهید زمانی‌نیا در یک خانواده متدین، انقلابی و با بصیرت رشد کرده است.

وی با اشاره به آخرین دیدارش با شهید ابومهدی المهندس که در ایام اربعین حسینی انجام شده بود، به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: در آخرین دیدار بنده با شهید ابومهدی المهندس در ایام اربعین، ایشان به بنده گفت که سلامم را به رهبر معظم انقلاب برسانید و بگویید برایم دعا کند. روز اربعین در منزل مقام معظم رهبری مراسم بود که به ایشان گفتم آقای ابومهدی سلام رساند و رهبر معظم انقلاب خیلی از ایشان تعریف کردند و گفتند که او از چهره‌های برجسته مجاهدین عراق است و البته قسمت نشد که بنده جواب مقام معظم رهبری را به ایشان برسانم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه این شهدا جز برگزیدگانی بودند که خداوند آن‌ها را گزینش کرد و در این جایگاه قرار داد، تشییع باشکوه پیکر مطهر آن‌ها را یادآور شد و گفت: تشییع باشکوه شهدای مقاومت و همچنین شهید زمانی‌نیا در شهرری از برکت و اخلاص خود این شهدا بود.

وی از شهدای مقاومت به عنوان شهدایی یاد کرد که خدا آن‌ها را بلند آوازه کرده است و خطاب به خانواده شهید زمانی نیا، اظهار کرد: نشانِ این بلند آوازه شدن شهید زمانی‌نیا در نسل‌ شما نیز خواهد بود.

آیت الله رئیسی محشور شدن این شهدا با امام حسین (ع) را از درگاه خداوند مسئلت کرد و گفت: حضور در منزل شما برای بنده توفیقی بود و امیدوارم بتوانیم ثمره خون مطهر این شهدا را حفظ کنیم.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، پدر، مادر، همسر و برادران شهید وحید زمانی‌نیا نیز به بیان ویژگی‌ها و خاطره‌هایی از این شهید پرداختند.