:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری:

دوچرخه سواری کردستان نیازمند چینش مناسب است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: دوچرخه‌سواری همانند یک صفحه شطرنج است که با یک چینش مناسب و استفاده از نیروهای قوی می‌توان به پیروزی رسید.
کد خبر: ۱۴۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
اقتصادگردان- خسرو قمری امروز (۲۵ دی) در مجمع انتخابات هیات دوچرخه‌سواری استان کردستان ضمن اشاره به اینکه کردستان به دلایل شرایط جغرافیایی که دارد می‌تواند در این رشته پیشرفت کند، اظهار کرد: در بخش دوچرخه‌سواری کوهستان این دیار به دلیل کوهستانی بودن ظرفیت زیادی برای رشد و توسعه دارد که این مهم نیازمند مدیریت صحیح است.

وی عنوان کرد: اختلافات در خانواده دوچرخه‌سواری کردستان زیاد است و رئیس هیات باید این مهم را کاهش دهد زیرا با این شرایط نمی‌توان شاهد رشد در این رشته باشیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ضمن اشاره به اینکه پتانسیل‌های موجود در کردستان باید مورد استفاده قرار بگیرد، ادامه داد: تعامل با آموزش پرورش یکی از مهمترین فعالیت ها برای جذب استعداد است که باید هیأت به آن عمل کرده و بتواند از درون آن نخبه پروری داشته باشد.

قمری به بخش دوچرخه سواری BMX اشاره کرد و افزود: این بخش از دوچرخه‌سواری می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند، ولی این مهم نیازمند بستر سازی است که باید پیگیری شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با تاکید بر این مهم که کردستانی‌ها در دوچرخه‌سواری نخبه هستند، تاکید کرد: کردستان می‌تواند با همدلی و تلاش به نقطه‌های خوبی در سطح کشور دست‌یابد.

 رئیس فدراسیون تصریح کرد: آموزش نیز همانند دیگر موضوعات مهم است و در این راستا نیز فدراسیون کمک خواهد کرد.

قمری خاطرنشان کرد: دوچرخه‌سواری در کردستان همانند یک صفحه شطرنج می‌ماند که بایک چینش مناسب و استفاده از مهره‌های مناسب می‌تواند پیروز شود.

در پایان خسرو قمری به حاشیه‌سازی در این رشته اشاره کرد وویادآور شد: اهالی این خانواده باید تلاش کنند که از حاشیه دور شوند و در غیر این صورت از سوی فدراسیون کنار گذاشته خواهند شد.

گفتنی است که مجمع انتخابات هیات دوچرخه‌سواری با حضور رئیس فدراسیون برگزار و در پایان بهمن احمدی با کسب ۱۱ رای به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.