:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

کدام سهام‌داران بیشتر سود کردند؟

معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که روند صعودی شاخص این بازار حفظ شده و سهام‌داران فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک ملت بیشتر از سایر سهام‌داران سود کردند.
کد خبر: ۱۴۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
اقتصادگردان- شاخص کل بورس امروز (دوشنبه)، با ۱۶ هزار و ۴۰۷ واحد رشد به رقم ۳۹۲ هزار و ۰۵۷ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۴۱۲ واحد رشد داشت و رقم ۱۱۸ هزار و ۹۶۷ واحد را ثبت کرد.

به طور کلی ۵۲۰ هزار معامله به ارزش ۳۹ هزار و ۳۰۷ میلیارد ریال انجام شد که هم تعداد و هم ارزش معاملات نسبت به روز گذشته افزایش داشت.

در بازار امروز فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر صعودی شدن بازار داشتند.

نمادهای پربیننده نیز شامل بانک‌های تجارت و ملت، سایپا، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، س. صنایع شیمیایی ایران و فولاد مبارکه اصفهان می‌شود.

در این سوی بازار سرمایه نیز شاخص فرابورس با ۱۵۱ واحد رضشد به رقم ۵۰۴۵ میلیارد ریال رسید. معامله‌گران فرابورس ۲۴۸ هزار معامله به ارزش ۱۲ هزار و ۸۳۹ میلیارد ریال را به ثبت رساندند که تعداد معاملات نسبت به روز گذشته افزایش و ارزش معاملات نسبت به روز گذشته کاهش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، شرکت آهن و فولاد ارفع و صنایع ماشین‌های اداری ایران نسبت به ساری نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در فرابورس داشتند و سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، قاسم ایران، بیمه دی، بانک دی و پتروشیمی زاگرس نمادهای پربیینده امروز فرابورس بودند.