:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
عضو هیأت مدیره:

بالاترین میزان رکورد تراکنش روزانه در اختیار بانک ملّی ایران است

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در بازدید از اداره کل شبکه و زیرساخت و چند شعبه جنوب تهران، از پایداری تمامی سامانه های برخط این بانک خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در بازدید از واحد مانیتورینگ و آزمایشگاه امنیت اداره کل شبکه و زیرساخت با اشاره به این که بانک ملی ایران بالاترین میزان تراکنش روزانه را در شبکه بانکی دارد، تأکید کرد: با وجود این حجم از فعالیت، تمامی سامانه های برخط این بانک در وضعیت نرمال قرار دارند و مشکل اختلالات مقطعی برخی از سامانه ها برطرف شده است.

خاتونی در نشست با برخی از کارشناسان حوزه آی تی تاکید کرد: ما باید با کار شبانه روزی به گونه ای عمل کنیم که تمامی سامانه های این بانک با کمترین میزان اختلال در خدمت رسانی به مشتریان گرامی پایدار باشند.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در بازدید از شعب دانشکده فنی دکتر شریعتی، شهرری و شهید ستاری و مرکزی قرچک ورامین نیز ضمن گفت و گو با کارکنان و بررسی عملکرد این واحدها، از صبر و بردباری همکاران و مشتریان قدردانی و اذعان کرد: بانک ملی ایران از نظر تعداد مشتری، کارت بانکی، خودپرداز و تراکنش بانکی بالاترین آمار را در شبکه بانکی کشور داراست و بروز برخی اختلالات موردی با توجه به این حجم از فعالیت اجتناب ناپذیر است.

وی در گفت و گو با همکاران شعب مذکور بر جذب منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات و ترویج سامانه های الکترونیکی بانک نظیر بام و بله تاکید کرد و نظرات آنها را درخصوص آخرین وضعیت اختلالات اخیر و پایداری سیستم ها جویا شد. 

همچنین همکاران مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و عضو هیات مدیره بانک نیز به سوالات آنها پاسخ داد.