:
كمينه:۲۲.۷۹°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

توسعه صادرات غیر نفتی و کاهش قاچاق کالا با فرانچایز

صنعت فرانچایز در جهان ۵ هزار میلیارد دلار گردش مالی دارد و ایران هم می کوشد به این گردش مالی دست یابد.
کد خبر: ۱۴۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
اقتصادگردان  - به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران آغاز به کار کرد.

محمدعلی ملایی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار با هدف معرفی و توسعه ظرفیت های صنعت فرانچایزینگ و انتقال تجارب برای توسعه کسب و کار برندهای ایرانی شکل گرفته است.

وی با بیان این که بخش مهمی از GDP کشورهای در حال توسعه را صنعت فرانچایز به خود اختصاص می دهد، افزود: توسعه صادرات غیر نفتی، کاهش موثر قاچاق کالا و اشتغال زایی از نتایج بسیار مهم توسعه صنعت است.

رییس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فرانچایز و توسعه کسب وکار یادآور شد: صنعت فرانچایز در جهان ۵ هزار میلیارد دلار گردش مالی دارد و در کشورهای در حال توسعه بین یک تا ۵ درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) را به خودش اختصاص می دهد.

وی به بخش دیگری از نمایشگاه که مربوط به توسعه کسب وکار است اشاره کرد و گفت: در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به درون زایی توجه شده که در این راستا توسعه کسب وکار بخش دیگری از این نمایشگاه را شامل می شود.

ملایی عنوان کرد: سود کسب وکارها به هم گره می خورد و سود بیشتر در گرو توسعه کسب وکار دیگران است. از این رو در این نمایشگاه قصد داریم که همه کسانی که کسب و کارشان موجب توسعه کسب و کار دیگران است به معرفی خود بپردازند.

وی خدمات ارایه شده در سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار را آموزش، مالی، نوآوری ها، مشاوره ها و استارت آپ ها معرفی کرد.

گفتنی است، سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار از روز گذشته در سالن 6 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران آغاز به کار کرده و تا 17 دی از 9 صبح الی 17 میزبان بازدید کنندگان است.